Sara tar pergo. Og tester etterhvert etter det ene og det andre.

Åpent på januar ja.

Fokuset mitt er helt der.

Jeg er gravid.

Jeg tenker fødsel, navn, rieteller, permisjon, bekken, folat, kosthold, symptomer og... Ja, gravid.

Jeg er ikke prøver lenger. Og håper jeg aldri trenger bli det igjen, det er tre vi ønsker oss (så vidt vi vet i alle fall, vi får se når mensen kommer igjen. Høsten 2017 ca..)
 
Å, Sara! Så utrolig glad jeg ble da jeg gikk innom tråden her for å se om det var noe nytt å lese! Tenk, du er endelig blitt gravid :) ;) :) Dette er såååå fortjent. GRATULERER!!! Lykke til videre i svangerskapet :) Endelig er bonusen på vei :)
 
Ja, endelig er bonsuen på vei.

Det er helt rart å tenke på, rett og slett. At jeg er gravid, at inni meg vokser en liten spire, at magen skal vokse og etterhvert kjenne spark. At vi skal få oppleve dette igjen. Og tenk da, tenk å sitte høygravid i jula med stor mage og vite at snart kommer den siste i flokken, og få permisjon ei ukes tid før jul. Bare kose oss, og så når det er blitt januar, snart, snart få den lille .Ikke sitte på jobb til etter ungene er i seng og jobbe overtid, men heller være hjemme med en bitteliten....
 
Ja, endelig er bonsuen på vei.

Det er helt rart å tenke på, rett og slett. At jeg er gravid, at inni meg vokser en liten spire, at magen skal vokse og etterhvert kjenne spark. At vi skal få oppleve dette igjen. Og tenk da, tenk å sitte høygravid i jula med stor mage og vite at snart kommer den siste i flokken, og få permisjon ei ukes tid før jul. Bare kose oss, og så når det er blitt januar, snart, snart få den lille .Ikke sitte på jobb til etter ungene er i seng og jobbe overtid, men heller være hjemme med en bitteliten....

Permisjon fra ca 17. desember. Det høres perfekt ut. For en julehøytid det blir i år. Da får spekematen lett vente, men da kan du kanskje spare litt til januar. :)

Det er helt fantastisk at Bonusen endelig er i gang. Og tenk at den allerede vokser som bare det. ♡
 
Jeg skal spise hjemmelaget fenalår så snart som mulig etter at babyen er ute, no problem, virkelig ikke!

Permisjon fra ei uke før jul ja, helt flott, selv om det betyr at jeg innleder permisjonen med en del dager jeg uansett hadde hatt fri. Også blir det ikke overtid da i januar og februar, derved ikke overtidslønn, men det kan jeg fint leve med. Mer usikker på hva vi skal gjøre i 2017, pappaperm på høsten, og så..? Jeg får vel ikke bonusen i bhg fra januar antakelig (dog, vi har da et halvår igjen med søskenpri for lillesøster, men...) ordinær rett til bhg er august 2017, når storebror begynner i 4. klasse og lillesøster i 1. klasse, så det ER en liten atpåklatt dette her.

Men, å jobbe overtid januar og februar 2017 med en liten ettåring som antakelig fortsatt ammes en god del.... virker bare ikke fristende, jeg har mest lyst å si at jeg vil ha permisjon fra desember 15 og ut februar eller mars 2017, så får mannen søke utsettelse av pappapermen og ta den da (jeg må følgelig ha en god del mnd ulønnet permisjon her) og ta den på forsommeren, frem til sommerferie og deretter bhg? Alterntivt tar han pappaperm til vanlig tid, og jeg tar ulønnet når han er ferdig, men det virker i alle fall bare på alle måter ikek fristende å jobbe så mye overtid med en ettåring hjemme.

Vel, vi får se, snakke om det når den tid kommer.
 
Jeg skal spise hjemmelaget fenalår så snart som mulig etter at babyen er ute, no problem, virkelig ikke!

Permisjon fra ei uke før jul ja, helt flott, selv om det betyr at jeg innleder permisjonen med en del dager jeg uansett hadde hatt fri. Også blir det ikke overtid da i januar og februar, derved ikke overtidslønn, men det kan jeg fint leve med. Mer usikker på hva vi skal gjøre i 2017, pappaperm på høsten, og så..? Jeg får vel ikke bonusen i bhg fra januar antakelig (dog, vi har da et halvår igjen med søskenpri for lillesøster, men...) ordinær rett til bhg er august 2017, når storebror begynner i 4. klasse og lillesøster i 1. klasse, så det ER en liten atpåklatt dette her.

Men, å jobbe overtid januar og februar 2017 med en liten ettåring som antakelig fortsatt ammes en god del.... virker bare ikke fristende, jeg har mest lyst å si at jeg vil ha permisjon fra desember 15 og ut februar eller mars 2017, så får mannen søke utsettelse av pappapermen og ta den da (jeg må følgelig ha en god del mnd ulønnet permisjon her) og ta den på forsommeren, frem til sommerferie og deretter bhg? Alterntivt tar han pappaperm til vanlig tid, og jeg tar ulønnet når han er ferdig, men det virker i alle fall bare på alle måter ikek fristende å jobbe så mye overtid med en ettåring hjemme.

Vel, vi får se, snakke om det når den tid kommer.

Det blir nok ikke overtid på deg de neste to årene nei, virker ikke aktuelt med lille Bonusen. :) Bhg-plass fra august 17 høres jo nesten mer fristende ut uansett, tredjemann, Bonusen, like greit å ha litt ekstra tid hjemme dersom du kan - for det blir jo sannsynligvis din siste runde. <3 <3 <3

Jeg gleder meg til å følge denne reisen din.
 
Feil
 
Last edited:
Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg får den til å bli lesbar på app....
 
Men jeg er mye på pc jeg i kveld, så snart ungene er i seng.
 
Men jeg er mye på pc jeg i kveld, så snart ungene er i seng.

Ja, jeg må bare prøve litt til, for det skal jo egentlig gå fint å få det opp på app (det er helt teit, for hvis man går inn på nettleseren på mobil/iPad så ser bildet ordentlig ut, men om man er på app så ser ikke bilde ordentlig ut - samme bilde).
 
Jeg ser ikke noe bilde, men gleder meg til å se hva du har funnet på
 
Du er gravid, rett og slett. Fantastisk :Heartred
 
Vanskelig lesbar fra mobil, ja. Men nydelig.
 
Vanskelig lesbar fra mobil, ja. Men nydelig.

Det rare er at skriften er krystallklar på det samme bildet dersom du med mobilen går inn på Babyverden på nettleseren...... Jeg husker ikke hvordan jeg fikset det sist. ARG!
 
Vel. Jeg har funnet en halvveis løsning, tror jeg:
test del 1.jpg

test 2.jpg



Edit: Ja, nå klarer jeg å lese teksten på app når jeg trykker på bildene. :)
 
Tenk at jeg kan vente å kjenne bevegelser omtrent på bursdagen min!
 
Tenk at jeg kan vente å kjenne bevegelser omtrent på bursdagen min!

JA! :) Og du som er tredjegangsgravid og slank kan jo kanskje kjenne det en god stund før. :) <3 Så blir det bursdagsfest både utenfor og inni magen. :D

countdown-1427778000z1452146400zg.png


Og så måtte jeg bare ta med at du er jo faktisk allerede oppi tosifret prosent!!! :D :D ÅH! GØY!!!
 
Last edited:
Back
Topp