Sara tar pergo. Og tester etterhvert etter det ene og det andre.

Og så en mnd senere. Ble ikke el test denne syklusen, men jeg er 11 dpo og ser stadig etter spotting, ikke kommet enda, så vi venter o spenning.
 
Her og da, så skal jeg snart slutte å spre dette bildet


ea39c176c04f6efeb15c74cd53bfed9e
 
GRATULERER her også !! En nydelig fin test ❤️ Ååh så hærlig :happy093
 
Ingen grunn til å slutte å dele dette bildet her!!!! Hipp hipp hurra! :D
 
Her og da, så skal jeg snart slutte å spre dette bildet


ea39c176c04f6efeb15c74cd53bfed9e

Hurra!!! :D Gratulerer så mye! Dette har vi ventet lenge på og er deg vel forunt :) klem!
 
Hurra!!!! Gratulerer så masse :D
 
Sara!!! :D:D Hipp hurra og gratulerer sååå mye med positiv test! Dette var jammen vel fortjent! :D:D
Så hyggelig å snike på dere og se så gode nyheter! :)
Kos deg masse fremover. :)
 
Ikke så rart når det er deg. ♥

Du, det er ikke som om jeg har sett at Tamara lager tråd på Generell og spørr "Drømte jeg det eller??" til andre som er blitt gravid.... det FØLES helt absurd reaksjon fra forumet, bare fordi at...

Vel,hey, jeg er GRAVID

(Det er jo tross alt det dete forumet mye dreier seg om. Gravide folk, og de som prøver å bli det, og de som har fått en liten baby)
 
Du, det er ikke som om jeg har sett at Tamara lager tråd på Generell og spørr "Drømte jeg det eller??" til andre som er blitt gravid.... det FØLES helt absurd reaksjon fra forumet, bare fordi at...

Vel,hey, jeg er GRAVID

(Det er jo tross alt det dete forumet mye dreier seg om. Gravide folk, og de som prøver å bli det, og de som har fått en liten baby)

Nei, det var nettopp det som var poenget mitt. Det er ikke rart at Tamara gjør det når det er deg. :) ♡ Synes ikke jeg hvert fall. ;)
 
Hipp hurra for spire, Sara! Utrolig moro at det klaffet for dere nå etter lang prøvetid. Håper du får et kjempefint svangerskap i månedene som kommer! *sorry for at jeg sniker litt, men har jo fulgt deg over lang tid så føler jeg "har lov" selv om jeg ikke er eller skal bli prøver igjen*
 
Lov å snike, det er greit det.
 
Back
Topp