Sant eller ikke?

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hørte her om dagen at bebisen blir roligere når fødseln nermer seg. Tull eller sant?

For mange stemmer det ja, men sikkert noen som har en anmen erfaring.
Kan faktisk ikke huske om mine var det.

Kan heller ikke huske. Er jo noen år siden.

Sniker fra mai14.

Jeg mener at det er sant. Det blir mye mindre plass på slutten, så man kjenner ikke babyen like godt som tidligere:)

Snakket med føden ang mindre aktivitet senest i dag: Det skal ikke bli mindre bevegelser mot slutten, men bevegelsene kjennes gjerne annerledes pga plassmangel :)

Da bør jeg føde snart, for jeg har knapt kjent noe nå i to dager! Kun en gang idag, så jeg sksl legge meg på sofaen nå og kjenne GODT etter en time!

Om det stemmer er jeg laaaangt ifra å føde..han er spinnvill og det gjør forferdelig vondt..kjennes ut som han trykker konstant på en nerve..kjennes godt i hufsetufsa og bak i ryggen..er helt utslitt av disse smertene og bevegelsene fra han.

Nei, det er en myte. Man skal kjenne like mye (mange) bevegelser på slutten og. Men de kan være roligere.

Da bør jeg føde snart, for jeg har knapt kjent noe nå i to dager! Kun en gang idag, så jeg sksl legge meg på sofaen nå og kjenne GODT etter en time!
Hvordan går det?
Hvis du ikke kjenner noe, MÅ du kontakte føden! Det er jeg ett godt eksempel på....

Hehe, tror dette er en myte. Her hører jeg stadig at de gjerne er helt spinnville på slutten :P å husker faktisk ene venninna mi, rett før fødsel. Var på besøk hos henne, å babyen var helt vill. Kunne se hvordan han balerte og herja så mye at hun fikk skikkelig sterke kynnere. Et par dager etter var han ute :P

Begge mine har blitt roligere når det nermet seg termin. Nå er det mye roligere enn det det var for 2-3 uker siden for eks da det var rene skjære turnoppvisningen i magen min. Kjenner daglig liv, men ikke like ekstremt som før.
Nesten litt deilig å ikke ha de ekstreme sparkene som kom opp mot ribbeina og ut i sidene så man ble helt øm. Nå er de til å leve med. hehe.

Spurte jordmor om det og hun sa nei absolutt ikke! Men har hørt mange si babyen ble roligere rett før så vet ikke jeg altså, forvirret :(

Jenta mi var definnitivt ikke roligere, lurte nesten på om hu sparka hull i sekken:p men gutten er mye roligere nå, misstenker det er medisineringen min, så jeg skal ha et oppehold et par dager og se om det blir noe forskjell.

Nei han styra på her som vanlig :D

Back
Topp