Sannsynelighet for sa

Etter hver uke så er det mindre og mindre sannsynelighet for sa. Kjenner at jeg gleder meg for hver uke som går.
  • 25 – 30 % risiko fra unnfangelse
  • 15 % sjanse fra ca. uke 3.
  • 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9
  • mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke.

God lesing, og gleder meg stort til uke 12 :)

Etter hver uke så er det mindre og mindre sannsynelighet for sa. Kjenner at jeg gleder meg for hver uke som går.
  • 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9
Det var godt å lese! :-D

Enig med de andre her, det var godt å lese :D Gleder meg vilt til uke 12!

• 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9

Takk for at du delte info! Godt å se at sjangsene for at dette skal gå fint faktisk er overveiende!:Heartred

Godt å lese dette ja. Blir litt mer betryggende i hverdagen.

• 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9

Hvor har du fått statistikken fra? :)

Var en jordmor som har svart noen på spørsmålet på klikk forum :)

Ok, da er den vel troverdig, også må man ha i mente at veldig mange svangerskap går bra :)

Ok, da er den vel troverdig, også må man ha i mente at veldig mange svangerskap går bra :)
Det er noe og forholde seg til værtfall :) min forje graviditet fikk jeg påvis ma når fosteret var komt til uke 9. Så helt sikkert er det jo aldri. Desverre så hører vi oftest om de gangene det gikk gale og henger oss opp i det.

Jeg mistet selv da jeg var 8+3 i høst, og med alle de som mister her inne virker det så innmari vanlig, men det er jo ikke rart for vi som mister syns jo det er godt å få ut tankene her på bv. Men statistikken er jo på vår side så vi må prøve å ikke ta for gitt at vi mister igjen :)

Jeg mistet selv da jeg var 8+3 i høst, og med alle de som mister her inne virker det så innmari vanlig, men det er jo ikke rart for vi som mister syns jo det er godt å få ut tankene her på bv. Men statistikken er jo på vår side så vi må prøve å ikke ta for gitt at vi mister igjen :)

Jeg synes også det virker som at det er Sååå mange som opplever sa og ma, men jeg tror også det bare er overrepresentert på et slikt forum. Hadde jeg ikke blitt med her hadde jeg tatt 1-2 tester bare, sagt det med en gang og levd lykkelig uvitende om at det ikke var bankers med en gang en fikk positiv test :p

Back
Topp