sannhetens øyeblikk

Annicken

Forumet er livet
nei de penge kan de ha, der vil aldri jeg i stolen

Hvorfor ikke sitte der sier da jeg...Om du har vert ærlig med familie,venner og kjæreste så ser jeg ikke hvorfor man ikke skal sette seg der...hadde gjort det jeg..[8D]

å fy faen!!!!! heriguuuuuuuuuuuuuuuuuurimalla!!! syns det er drit ekkelt å se på!!!! ekle sprørsmål!!! FLAUT!!! ææææææ...

Aldri i livet om jeg hadde satt meg der.. Ikke for 5 millioner engang.. Jeg har for mange svin på skogen..[8D]

uannsett om jge har vært æslig med dem rundt meg ville jeg ikke delet mine intimeste og innerste ting med alle i norge =) god underholdning, vil bare se på, ikke delta ;P

Er det helt umulig å lyve uten at det blir oppdaget?

nei aldri i verden... tenk bare på hun som sitter der nå.. tror ikke det er så mange som vil jobbe for henne lenger.. eller vil gi henne jobb for den del..stjælt 100.000?!!!![8|]

Blir såååå flau på deres vegne, men syns det er underholdene

ORIGINAL: LilleOlleBolle

ORIGINAL: [K]

Hvorfor ikke sitte der sier da jeg...Om du har vert ærlig med familie,venner og kjæreste så ser jeg ikke hvorfor man ikke skal sette seg der...hadde gjort det jeg..[8D]

Jo,jo.Men,det går vel heller mer på å utlevere sitt innerste til hele norge for min del[:-]

ja DET er jo sant..[:-]

klarer ikke se på...får vondt[&:]

ORIGINAL: LilleOlleBolle

ORIGINAL: [K]

Jo,jo.Men,det går vel heller mer på å utlevere sitt innerste til hele norge for min del[:-]

Fy fader, huff og huff! Aldri om jeg hadde blitt med. 

fy søren hadde jeg vært henne hadde jeg følt meg heftig snytt

hoff. mange av spm de stiller generellt, har ikke jeg kunne svart på.. for jeg ærligtalt ikke hadde vist svaret[&:]

Back
Topp