Sanndrømmte du?

lykkesmykke <3

Elsker forumet
Drømmte du noen gang hvilket kjønn babyen var?
Stemmte det da babyen blei født?

Drømte alltid motsatt. Drømte jeg fikk jente først og gutt som nr to. Har en gutt og en jente. Denne gangen har jeg ikke drømt noe.

Har ikke drømt det, men hadde en kjempesterk magefølelse på at deg ble en gutt fra dag en. Hadde blitt overrasket om det ble ei jente. Har fått bekreftet gutt 3 ganger nu, så da blir det en liten aprilprins på oss! <3

Drømte aldri om babyen, fikk vite kjønn på oul så da visste jeg jo det likevel :)

Jeg drømte at det ble gutt men det var etter at jeg visste det var jente :P

Drømte det bør gutt, men alle rundt meg sa det ble jente. Da begynte jeg å tvile på meg selv, men tror du sannelig ikke at det lå en med tut i magen min :-)

Jeg drømte aldri noe om hvilket kjønn det ble, men hadde en veldig, veldig sterk følelse på at det ble gutt, og det ble det :)

Jeg drømmte selv jeg fikk jente sist å ut komm ei prinsesse :-)

Jeg har ikke drømt riktig på kjønn. Men jeg drømte om at bestemor kom på en båt for å hente bestefar. Den natten døde bestefar.

Drømte aldri, men var veldig sikker på hva det var begge gangene og det viste seg å stemme :-) har 50% sjanse for å gjette riktig da men:-P hehe!

Jeg drømte det ikke,men hadde magefølelse på jente og mannen på gutt. Mannen fikk rett:p

Back
Topp