SANNDRØMT..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg har en god venninne som hadde termin i går. Jeg snakka med henne på facebook rundt midnatt i går og sa jeg var sikker på at hun kom i helgen, og at det ble en turbofødsel. I natt drømte jeg at hun skreiv på facebook at hun hadde født i natt, og at det gikk kjempefort og var en drømmefødsel. I drømmen svarte jeg: Ja, det var det jeg visste!!

Men i dag tidlig våknet jeg av et en annen venninne hadde skrevet innlegg på facebook om at hun her hadde blitt mamma i natt. Fødselen hadde visst gått kjempefort. Før jeg var skikkelig "våken" så måtte jeg sjekke facebook, for jeg trodde jo at jeg allerede hadde gratulert henne personlig. Hi hi hi. Er det muulig? 

Jeg er sanndrømt :) 

Drømmer masse som skjer hele tiden :) Sist jeg var gravid drømte jeg at var gravid men at det ville gå galt og det gjorde det jo. 

Denne gangen drømte jeg om at testen var positiv, men at jeg ville blø, men at det ville ordne seg :) Og alt det har jo skjedd..

Utrolig kjekt å være sanndrømt, men ikke alltid dessverre :) 

Er litt sanndrømt jeg også, hehe:)
Drømte at ei på det andre forumet jeg er på (der er d nesten 200 medlemmer) var gravid og at jeg var gravid selv også. Vi var jo prøvere så ikke så stort sjokk at jeg drømte at jeg selv var gravid, sjansen var jo ganske stor for at jeg ble det, men hun jeg drømte om var ikke prøver.

Etter litt om og men (hun fikk en slags mens like etterpå som forøvrig var 1 uke forsinka, så gadd ikke ta test) kom det plutselig bilde av en positiv test! :) 

Jeg ble litt sjokka da ja! :)

Back
Topp