sann drømmt!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
i natt drømte jeg at jeg hadde fått ei jente....jeg gikk å bar på denne jenta rundt forbi(husker hun var litt tung[&:])skifta bleier å koste meg[:D]

tror dere det kan stemme???nå har jeg sakt det så nå får vi vente å se hva det blir[:)]

noen andre som har drømt "riktig" kjønn?

Jeg har drømt begge kjønn, tvekjønna, intetkjønna, nyfødte treåringer osv.. [8D]

Jeg er gravid med nr 3 nå, men har visst fra første dag i svangerskap hva det blir. Har ikke drømt denne gangen men de første drømte jeg riktig kjønn. Har bare en følelse inne i meg på hva det kommer til å bli og det har stemt det. Noen som vet om det med fasongen på magen har noe å si på hva du får? Jeg har i første og nå i dette hatt en mage som ikke ses bakfra, ser bare ut som en fotball foran. Og da har det blitt gutter, mens med den i midten hadde jeg en mage som gikk over hele meg nesten. syntes bakfra og begynte gått ut på sidene og det ble jente. Noen med erfaringer på dette?
[:)]

Jeg tror drømmer kan si oss mye om hva vi tenker og føler. Jeg tror også at noen kan få drømmer som kan "varsle" ting som skjer. Da jeg for seks år siden tok abort, slet jeg med forferdelige drømmer i ettertid. Drømte stadig vekk at jeg bar rundt på babyer som jeg ikke klarte å ta vare på og som derfor døde. De var ofte nakne og kalde. Det var grusomme drømmer.

ORIGINAL: lindaen

Jeg har drømt begge kjønn, tvekjønna, intetkjønna, nyfødte treåringer osv.. [8D]

Hi hi... Det har jeg også... noen kan til og med snakke som nyfødt[;)]
Så jeg stoler ikke på mine drømmer ihvertfall, men kanskje jeg får vite noe til tirsdag![:D] Da er det endelig ultralyd.
Blir spennende å se Stardust, om du får jente[;)]

ORIGINAL: Labben

Jeg tror drømmer kan si oss mye om hva vi tenker og føler. Jeg tror også at noen kan få drømmer som kan "varsle" ting som skjer. Da jeg for seks år siden tok abort, slet jeg med forferdelige drømmer i ettertid. Drømte stadig vekk at jeg bar rundt på babyer som jeg ikke klarte å ta vare på og som derfor døde. De var ofte nakne og kalde. Det var grusomme drømmer.

Så utrulig grusomt.. Håper du har det bedre nå!

ORIGINAL: Dråpe

Så jeg stoler ikke på mine drømmer ihvertfall, men kanskje jeg får vite noe til tirsdag![:D] Da er det endelig ultralyd.

Joda, snakker gjør de også! Jeg har stressa kjempe lenge med at vi kun har EI strømpebukse til babyen.. Alle rundt meg synes det er tull med strømpebukser og aaaalt for tidlig å tenke på det nå.. (veel, 6 uker til fødselen, hvorav vi har jul og nyttår i tillegg??) Så det endte med at jeg drømte om nyfødte babyer som både fortalte og viste meg at jeg hadde glemt å ta på de strømpebukse, at de frøs osv.. Det var grusomt! Men nå har jeg flere strømpebukser enn bodyer så nå er alt greit[:D]

hmm
drømmer ofte om barn for tiden jeg også... :)

Joda, snakker gjør de også! Jeg har stressa kjempe lenge med at vi kun har EI strømpebukse til babyen.. Alle rundt meg synes det er tull med strømpebukser og aaaalt for tidlig å tenke på det nå.. (veel, 6 uker til fødselen, hvorav vi har jul og nyttår i tillegg??) Så det endte med at jeg drømte om nyfødte babyer som både fortalte og viste meg at jeg hadde glemt å ta på de strømpebukse, at de frøs osv.. Det var grusomt! Men nå har jeg flere strømpebukser enn bodyer så nå er alt greit[:D]

HaHa[:D] Kjekt at babyen kan si ifra selv da[;)] Er ikke for tidlig å tenke på ihvertfall, tiden går jo så fort...

Jeg har drømt at jeg fødte ei jente med masse svart hår,men noen netter etterpå drømte jeg at sambo fødte en gutt som skulle hete Ole Aleksander (Fili Bom Bom Bom..)... [:D]

Halloen.......
Jeg drømmer også en del.
Jeg har stort sett bastandig drønt at det ble en jente, Men har hatt noen drømmer I det siste hvor det faktisk var en gutt.
Jeg er av og til hos en utryks terapaut, Da snakker vi ofte om drømmene og ser litt på dem...... [:D]

Jeg drømte bestandig at det ble en gutt..og jeg drømte ikke lite heller[:D] Men EN eneste gang drømte jeg at det ble jente..men hun het visst Lise..og det er jo med det..[8|] Så skjønte meg ikke helt på den drømmen... Men jeg fikk da rett i drømmene mine.. ble jo en gutt..[:)]

Visst du stokker om på bokstavene og putter inn en a, så har du jo Elias hvertfall[8D]

hehe så forvirrende da.håper ikke jeg drømmer noe annet,for da stoler jeg på den drømmen[:D]har ikke den "feelingen"en mor skal ha heller jeg.om hva det blir[:(]

bare å vente å se.[:)]

så spennende!heldigen![:D]må nok vente litt til jeg.

har du noen formening om hva det kan være?

jeg drømte i natt at ul viste to jenter! Så da får vi se den 11 januar om jeg har sandrømt, for da skal vi på ul igjen![:D]

ORIGINAL: Stardust

så spennende!heldigen![:D]må nok vente litt til jeg.

har du noen formening om hva det kan være?

Jeg hadde heller ingen følese av hva det kunne være når jeg var like langt som deg, men nå i det siste har jeg fått en følelse av at det blir gutt. Så det blir spennende å se om følelsen er rett[;)] Hadde vært morsomt om vi fikk vite det på utralyden[:)]

ORIGINAL: Stardust

i natt drømte jeg at jeg hadde fått ei jente....jeg gikk å bar på denne jenta rundt forbi(husker hun var litt tung[&:])skifta bleier å koste meg[:D]

tror dere det kan stemme???nå har jeg sakt det så nå får vi vente å se hva det blir[:)]

noen andre som har drømt "riktig" kjønn?

hehe jeg tror det er ganske usikkert.. jeg drømte de første tre mnd hver natt at det var jente, plutselig sluttet jeg å drømme men har følelsen av at det er gutt, men vi vet ikke kjønnet sikkert.. man får håpe det ikke blir det man drømmer for en kollega drømte at hun fødte settervalper....[:D][:D][:D] men det gamle ordtaket sier at hvis du drømmer om jente er det gutt og omvendt, men man kan kanskje ikke tro på det heller.. du får nok bare vente i spenning[;)][;)][;)]

hei, jeg veit heller ikke hva kjønn det er men har en veldig sterk følelse av at det blir gutt. Har også drømt det, men jeg føler jeg har drømt det pgr. av de sterke følelsene for det. Men til tider dukker jente følelsen opp og da blir jeg forvirret. Ikke lenge igjen for meg nå, så jeg får nok bare vente å se....[:)]
Har jeg marrerit er det helst om at forloveden min skal forlate meg for en annen, eller er utro, eller dør osv. Trur det kommer av frykten for å miste han i desse tider... Jeg trur rett og slett av vi drømmer mye rart i den tiden vi går gravide, hele kroppen forandrer seg jo, og følelsene også. Noen ganger er vi kanskje sann drømte, mens andre ganger er det bare bygget på inntrykk og tanker vi har hatt i underbevisten dagen før.
Men lykke til, skal bli spennende å se om du har rett....[:D] nå nærmer det seg jul også, håper du og alle dere som leser får en riktig fin jul.

Back
Topp