Sank litt sammen i morges...

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
En kompis av meg var på forsiden av BA (BergensAvisen) i dag... Har ikke tenkt på han siden jul, så ble jeg minnet på alt sammen.. Han forsvant for 2 år siden på vei hjem fra byn, ingen har sett han siden... Jeg drømte da jeg ble fortalt han var vekke at han var druknet i sjøen... (Må gå over en bro fra Byn til der han bor) .. Og Jeg bodde ikke langt unna han, så vi pleide ofte å slå følge hjem fra byn da jeg bodde i sentrum..  Det som irriterer meg enda at jeg ikke kunne komme på Pizzakveld hos han 3 uker før han forsvant, jeg måtte utsette det til nærmere etter jul... Nå Angrer jeg Bittert.. Bare krysser fingrene at han er kommet ett bedre sted nå..[:(][:(]

Siste gang jeg så han var på byn , men jeg er veldig glad for siste samtalen vår.. de var om tattoveringer.. Han hadde en type "fengselstattoverng" som han sa.. .. En "Tro Håp og Kjærlighet".. Han ville at alle som hilste på han skulle tenke litt [;)][;)][;)][;)] Og han synes det var ett fantastisk samtaleemne, vi endte jo også opp om å snakke om dette lenge , var kjempe kos ...[:)][:)][:)]

følte bare for å dele dette med noen.. OG er Skummelt, man vet faktisk aldri når det er siste gang en ser eller snakker med en person.. [:)] Man lærer vel å sette mer pris på småting kanskje? [:)][:)][:)][8|]

huff, kjære deg..

Vet ikke helt hva jeg skal si.. [:(] Så utrolig trist dette her..
Man kan stille så mangen spørsmål, uten å få noe som helst svar!! Huff, dette var ikke noe kjekt å lese..
Sender deg hvertfall øøørten klemmer..

ORIGINAL: LinnOgMia

huff, kjære deg..

Man kan stille så mangen spørsmål, uten å få noe som helst svar!! Huff, dette var ikke noe kjekt å lese..

Takk takk snuppa, Livet er vel bare superurettferdig innimellom.. Bare tenker på familien hans, de har ingen grav å gå til ingenting for de vet jo ikke 100% sikkert hva som har skjedd..  Det verste er at det tok de nesten 2 uker før de sjekket Byfjorden og under puddikken, og enda lengre før de sjekka lille lungårdsvann, han kunne jo vært over alle hauger da.. Og mener det var en annen som forsvant rundt samme tid, da tok politiet helt av.. Og hun kom til rette..

[:(] så trist M! Klemmer til deg[:)]

jeg vet på en måte hvordan du har det.
samboeren til bestevenninna mi forsvant på havet i fjor, han skulle bare på en liten båttur, natt til 17.mai. men han kom aldri hjem igjen. og de fant ham heller aldri...alt som var igjen var en tom båt og jakken hans som lå å fløt i havet.

de har også en sønn på 4 år sammen. og selv om han ikke forstår helt hva det betyr å være død, så er jo han farløs. syns det er så utrolig trist, tenker på dem ofte.
jeg sitter ofte og lurer på hvor han er. hvorfor, hvordan og hva som skjedde, for det er det jo ingen som vet...

man blir liksom sittende igjen med en masse spørsmål men ingen har svar.

det er kanskje en fattig trøst, men jeg tror på at de begge er på et mye bedre sted nå:)
og jeg tror også på at man treffes igjen. de har jo ikke forlatt oss for alltid, de bare gikk litt i forveien :)

klem til deg

ORIGINAL: LinnOgMia

huff, kjære deg..

sign

ORIGINAL: Storetroll

jeg vet på en måte hvordan du har det.
samboeren til bestevenninna mi forsvant på havet i fjor, han skulle bare på en liten båttur, natt til 17.mai. men han kom aldri hjem igjen. og de fant ham heller aldri...alt som var igjen var en tom båt og jakken hans som lå å fløt i havet.

de har også en sønn på 4 år sammen. og selv om han ikke forstår helt hva det betyr å være død, så er jo han farløs. syns det er så utrolig trist, tenker på dem ofte.
jeg sitter ofte og lurer på hvor han er. hvorfor, hvordan og hva som skjedde, for det er det jo ingen som vet...

man blir liksom sittende igjen med en masse spørsmål men ingen har svar.

det er kanskje en fattig trøst, men jeg tror på at de begge er på et mye bedre sted nå:)
og jeg tror også på at man treffes igjen. de har jo ikke forlatt oss for alltid, de bare gikk litt i forveien :)

klem til deg

Det tror jeg også [:)][:)][:)] Tror vi alle møtes til slutt, eneste "trøsten i dette":.. Men nå er det så trist når ting ikke er avklart.. 

Sender klemmer til deg også snuppa [:)]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

[:(] så trist M! Klemmer til deg[:)]

utrolig viktig med en sånn påminnelse innimellom.

ORIGINAL: BabyJenta2010

ALLE tanker og klemmer går til deg vennen!!!

Søte snuppisene.. tusen tak [:)][:)]

Ja, viktig å bli minnet på innimellom.. Og som min mor sier til meg hele tiden og.. er viktig å ikke legge seg sint på noen eller at noen drar og er sinte på hverandre.. Du vet faktisk aldri..

Back
Topp