En kompis av meg var på forsiden av BA (BergensAvisen) i dag... Har ikke tenkt på han siden jul, så ble jeg minnet på alt sammen.. Han forsvant for 2 år siden på vei hjem fra byn, ingen har sett han siden... Jeg drømte da jeg ble fortalt han var vekke at han var druknet i sjøen... (Må gå over en bro fra Byn til der han bor) .. Og Jeg bodde ikke langt unna han, så vi pleide ofte å slå følge hjem fra byn da jeg bodde i sentrum.. Det som irriterer meg enda at jeg ikke kunne komme på Pizzakveld hos han 3 uker før han forsvant, jeg måtte utsette det til nærmere etter jul... Nå Angrer jeg Bittert.. Bare krysser fingrene at han er kommet ett bedre sted nå..[:(][:(]
Siste gang jeg så han var på byn , men jeg er veldig glad for siste samtalen vår.. de var om tattoveringer.. Han hadde en type "fengselstattoverng" som han sa.. .. En "Tro Håp og Kjærlighet".. Han ville at alle som hilste på han skulle tenke litt [;)][;)][;)][;)] Og han synes det var ett fantastisk samtaleemne, vi endte jo også opp om å snakke om dette lenge , var kjempe kos ...[:)][:)][:)]
følte bare for å dele dette med noen.. OG er Skummelt, man vet faktisk aldri når det er siste gang en ser eller snakker med en person.. [:)] Man lærer vel å sette mer pris på småting kanskje? [:)][:)][:)][8|]
Siste gang jeg så han var på byn , men jeg er veldig glad for siste samtalen vår.. de var om tattoveringer.. Han hadde en type "fengselstattoverng" som han sa.. .. En "Tro Håp og Kjærlighet".. Han ville at alle som hilste på han skulle tenke litt [;)][;)][;)][;)] Og han synes det var ett fantastisk samtaleemne, vi endte jo også opp om å snakke om dette lenge , var kjempe kos ...[:)][:)][:)]
følte bare for å dele dette med noen.. OG er Skummelt, man vet faktisk aldri når det er siste gang en ser eller snakker med en person.. [:)] Man lærer vel å sette mer pris på småting kanskje? [:)][:)][:)][8|]

ALLE tanker og klemmer går til deg vennen!!!
ALLE tanker og klemmer går til deg vennen!!!