Sangtips!

[8|]
Hmmm hvilken sang er det?

Noen tips:

Lille pusekatt
Bake kake søte
Ride ride ranke
Mikkel rev
Gubben Noa

Nattasanger

Trollmors vuggevise
Stjernelill¨
So ro

[:D][:D][:D]

Maur i rumpa, en - to - tre!

Storesøster elsker den sangen [:D]
http://www.youtube.com/watch?v=osvenHLw1hI

jeg og markus elsker popmusikk vi[:D]  vi hører veldig mye på this is the life med amy macdonald. Markus blir så glad når jeg spiller den[:D]

ORIGINAL: Charlis

Her er Donglebærsangen til Raske Menn en favoritt...[8D][8D]

Hehe, den er en slager her og [:D]

Ellers synger vi mye her i huset, det går i litt av hvert:

Bæ, bæ lille lam, Ro, ro til fiskeskjær, Mikkel Rev, hakkebakkeskogensangene, Kardemommeby-sangene, lillegutts vise, titten tei, lillekattepus, osv. osv. Sikkert mange jeg ikke kommer på nå. :-)

Nattasanger er Trollmor og Kjære Gud jeg har det godt. Ikje fordi vi er så spesielt religiøse; men jeg fikk den sunget for meg hver kveld i 10-12 år og blir den dag i dag merkelig rolig innvendig når jeg hører moren min synge den [:)] hadde lyst til å føre den videre. Og eldstemann er glad i "Mitt hjerte er ditt" av Alf Prøysen. "Mamma, syng om sjæligheten!" [:D]

ORIGINAL: May1989

jeg og markus elsker popmusikk vi[:D]  vi hører veldig mye på this is the life med amy macdonald. Markus blir så glad når jeg spiller den[:D]

Den hører vi også, er en av favoritene til Sander

Beklageligvis for frøkna her så har jeg grand prix låten på hjernen, OFTE [:@] Prøver å overdøve med maur i rumpa [:D]

Hjulene på bussen er jo også hipp, spesielt når de går rundt og rundt, og når dørene går opp og igjen. [X(]

Eneste sangen som går fast er Soft Kitty.

Annet blir det jeg har på hjernen. I det siste har det vært mye "You make me wanna die" av The Pretty Reckless. Huff [X(] Synger den selvsagt ikke til han, men jeg kan ingen barnesanger.

Heldigvis er jeg flinkere på improviserte sanger om det jeg og Neo skal gjøre. Som å skifte drittbleier.

ORIGINAL: TS2010

Snuppa (og jeg) Elsker "Maur i rumpa"...

Artig[:D] Kan du skrive teksten her, får den ikke helt med meg på den youtube videoen... Melodien virket ganske enkel[8D]

ORIGINAL: Kybele

ORIGINAL: Charlis

Her er Donglebærsangen til Raske Menn en favoritt...[8D][8D]

Hehe, den er en slager her og [:D]

Ellers synger vi mye her i huset, det går i litt av hvert:

Bæ, bæ lille lam, Ro, ro til fiskeskjær, Mikkel Rev, hakkebakkeskogensangene, Kardemommeby-sangene, lillegutts vise, titten tei, lillekattepus, osv. osv. Sikkert mange jeg ikke kommer på nå. :-)

Nattasanger er Trollmor og Kjære Gud jeg har det godt. Ikje fordi vi er så spesielt religiøse; men jeg fikk den sunget for meg hver kveld i 10-12 år og blir den dag i dag merkelig rolig innvendig når jeg hører moren min synge den [:)] hadde lyst til å føre den videre.
Og eldstemann er glad i "Mitt hjerte er ditt" av Alf Prøysen. "Mamma, syng om sjæligheten!" [:D]

Sånn er det her også[:)] og hver gang vi synger disse sangene så kommer det store glis fra lillemann[:D]

ORIGINAL: dresden

Eneste sangen som går fast er Soft Kitty.

[:D]TBBT[:D]  Takk for tipset!

ORIGINAL: *cRispO**

ORIGINAL: TS2010

Snuppa (og jeg) Elsker "Maur i rumpa"...

Artig[:D] Kan du skrive teksten her, får den ikke helt med meg på den youtube videoen... Melodien virket ganske enkel[8D]

MAUR I RUMPA

1. En dag som jeg tittet på armen min. Tenkte jeg at kroppen er en maskin. Jeg bare skrur den på så kan jeg vifte med tærne. Som en apekatt kan jeg klatre i trærne.
Ref.: Maur i rompa, tre, to, en. Et skritt tilbake, rist på et ben. Maur i rompa, sju, åtte, ni. Klapp, klapp, tramp så er du på gli. Maur i rompa, en, to, tre. Klarer du et spitt-hopp, er du helt med.

2. Jeg stuper kråke som ei kløne. Men får ballen til å fly som ei livredd høne. Når mamma roper kom å spis middan din, da hopper jeg rundt med dragen min.
Ref.: Maur i rompa, tre, to, en…..osv.

3. Jeg kan løpe så fort at jeg blir helt sprengt. Svømme fortere enn en trosk som er tissetrengt. Sånn er det når du har maur i rompa, kan'ke sitte stille, bare lage balumpa. Sånn er det når du har maur i rompa, kan'ke sitte stille, bare lage balumpa.
Ref.: Maur i rompa, tre, to, en. Et skritt tilbake, rist på et ben. Maur i rompa, sju, åtte, ni. Klapp, klapp, tramp så er du på gli. Maur i rompa, en, to, tre. Klarer du et spitt-hopp, - Åå…
Ref.: Maur i rompa, tre, to, en. Et skritt tilbake, rist på et ben. Maur i rompa, sju, åtte, ni. Klapp, klapp, tramp så er du på gli. Maur i rompa, en, to, tre. Klarer du et spitt-hopp, er du helt med.

Back
Topp