sangkort

Minsa*

Glad i forumet
Henta guttungen i bhg her en dag så satt di å lekte med noen fine sangkort. Teksten på den ene siden å tegning på den andre. Di var ganske store kort. Noen som vet hva disse heter, kunne gjerne tenkt meg disse hjemme[:)]

De heter SingSang, er laget av "children's house" og selges i de fleste bokhandlere her jeg bor ihvertfall. Jeg (og barnet mitt) digger de korta. Vi har "mine første sangkort" og "mine andre sangkort" kommer til å kjøpe flere pakker når han blir større. De har også engelske sangkort og aktivitetskort.

Spør etter sangkort i bokhandelen. Jeg ville begynt med Mine første Sangkort, det er der det er flest kjente sanger.

ORIGINAL: hirly

De heter SingSang, er laget av "children's house" og selges i de fleste bokhandlere her jeg bor ihvertfall. Jeg (og barnet mitt) digger de korta. Vi har "mine første sangkort" og "mine andre sangkort" kommer til å kjøpe flere pakker når han blir større. De har også engelske sangkort og aktivitetskort. 

takk, takk, di såg veldig kjekke ut[:)]

vi får mine første sangkort fra Barnas Egen Bokverden som neste bokpakke :) Kjempefine kort. Et tips er å laminere dem om man bruker dem mye-f.eks i bhg...

Kjempebra kort[:D]
våre er utslitt!!

Back
Topp