Citti Forumet er livet 7 Des 2007 #1 Jeg trenger hjelp av dere til å fylle opp cd'en min! Skal brenne en cd til å ha med i bilen etterpå, men har bare 7 sanger. Kan dere hjelpe meg og si noen flere sanger? [:)][:)]
Jeg trenger hjelp av dere til å fylle opp cd'en min! Skal brenne en cd til å ha med i bilen etterpå, men har bare 7 sanger. Kan dere hjelpe meg og si noen flere sanger? [:)][:)]
S Surregåsa Forelsket i forumet 7 Des 2007 #2 Sean Kingston har jo to veldig fine og fengende. Husker ikke hva den andre het men den ene er Beautiful girls
Sean Kingston har jo to veldig fine og fengende. Husker ikke hva den andre het men den ene er Beautiful girls
S Surregåsa Forelsket i forumet 7 Des 2007 #4 Den nye til Alejandro Fuentes syntes jeg også er ganske fin
S Surregåsa Forelsket i forumet 7 Des 2007 #5 Så er jeg glad i gode gamel Bruce Springsteen sin The River, Aha har jo noen fine som the sun alwasy shine on TV
Så er jeg glad i gode gamel Bruce Springsteen sin The River, Aha har jo noen fine som the sun alwasy shine on TV
S Surregåsa Forelsket i forumet 7 Des 2007 #6 Syntes faktisk også at VAMP, Hellbillies og Enya har mye fint. Mika sine sanger er jo også litt fengende da
Syntes faktisk også at VAMP, Hellbillies og Enya har mye fint. Mika sine sanger er jo også litt fengende da