Sanger til begravelse

*BalleFlass*

Elsker forumet
som ikke er salmer... har dere noen tips?

Eg Ser - Bjørn Eidsvåg
Tir na noir - Vamp
Fly - Celine Dion

Kommer jo an på personen som er død.
Alder og hva personen likte og høre på.

Man kan bruke så mangt i begravelser

Jeg begynte å gråte bare av å lese sange jeg[:(] Uff så sentimental[:(]

har ikke tips, men etter erfaring så er det ofte lurt å velge sanger som ikke blir spilt overalt til vanlig.
Bf får helt fnatt når Amazing Grace kommer på tv fordi den ble spilt i morens begravelse.. Han klarer virkelig ikke den sangen! Itillegg har jeg en venninne som stikker av hver gang en annen sang kommer på fordi den ble spilt i onkelens begravelse. Så jeg ville ikke valgt sanger som blir spilt så ofte rundtom ihvertfall.
Bare tenkte jeg kunne komme med denne tanken selvom det ikke har noe med det du spurte om [8D]

ORIGINAL: Stita

har ikke tips, men etter erfaring så er det ofte lurt å velge sanger som ikke blir spilt overalt til vanlig.
Bf får helt fnatt når Amazing Grace kommer på tv fordi den ble spilt i morens begravelse.. Han klarer virkelig ikke den sangen! Itillegg har jeg en venninne som stikker av hver gang en annen sang kommer på fordi den ble spilt i onkelens begravelse. Så jeg ville ikke valgt sanger som blir spilt så ofte rundtom ihvertfall.
Bare tenkte jeg kunne komme med denne tanken selvom det ikke har noe med det du spurte om [8D]

Det er akkurat sånn jeg har det!

"Alt eg såg" - Sigvart Dagsland

I begravelsen til broren min hadde vi:
Når morgendagen aldri kommer-Picasso
En dag- Jokke og Valentineren ( passet veldig til han)
Stjernesludd- Dum Dum Boys

Denne sangen synes jeg er nydelig og en fantastisk tekst.. passer til begravelse synes jeg ...

http://www.youtube.com/watch?v=8Mi4igmypW0

I begravelsen til pappa hadde vi blandt annet If tomorrow never comes.

i pappas hadde vi Eg ser med solist, og så spilte vi bridge over troubled water med simon and garfunkle fra cd..

Back
Topp