Sanger til alt/sopran-stemme ?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Leter etter pene sanger jeg kan synge på/til. Jeg har en alt-stemme med muligheter for sopran, eller noe i den dur :) Har lagt sangen på hylla i lang tid, og prøver nå å komme inn i det igjen, men er helt blank på sanger. Liker mye forskjellig, så håper noen har gode tips til meg :)

I koret jeg gikk i sang vi My Heart Will Go On og en del musikalsanger :) Som jeg kommer på i farta :) Jeg sang alt, men var både sopran, tenor og bass også :)

Jeg er fremdeles litt usikker på hvor jeg ligger, men tror jeg holder meg mest innenfor alt, er i alle fall ikke tenor og bass (så langt jeg har erfart nå) :p Kjenner pausen har gjort sitt med stemmen, men var også i tenårene da jeg holdt på som mest, og er nå tidlig i tjueårene, og regner med stemmen har endret seg, så det var ikke bare å lete opp det gamle vante her ;o Kjenner jeg er redd for å åpne opp og bruke volum akkurat nå, så det setter jo også en stopper :/ Må bli tøffere :p

Hva slags type sanger er det du er ute etter? Viser, folkemusikk eller popmusikk? Selv så er jeg veldig glad i å synge og synger i et blandakor her i Oslo :)

Jeg er fremdeles litt usikker på hvor jeg ligger, men tror jeg holder meg mest innenfor alt, er i alle fall ikke tenor og bass (så langt jeg har erfart nå) :p Kjenner pausen har gjort sitt med stemmen, men var også i tenårene da jeg holdt på som mest, og er nå tidlig i tjueårene, og regner med stemmen har endret seg, så det var ikke bare å lete opp det gamle vante her ;o Kjenner jeg er redd for å åpne opp og bruke volum akkurat nå, så det setter jo også en stopper :/ Må bli tøffere :p

Ser nå at jeg formulerte meg litt teit :-P var alle fire gruppene i koret :-P så vi sang veldig allsidige sanger :-P det kommer seg vettu :-) skulle ønske jeg hadde vært tøff nok til å synge alene :-P

Back
Topp