Sanger som relateres til graviditet, fødsel og livet med barn

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Er det noen som har sanger som dere hører på, som får dere til å tenke gjennom svangerskapet og hva dere har i møte?

Jeg har hatt MANGE. Den siste er Phil Collins med You'll be in my heart <3 Filmmusikk til Tarzan egentlig :P hehe

Hva er din/dine gravidsanger? hehe :P

Nej jeg har ikke det:) men til førstemann spillte vi to sanger masse for henne mens hun var i magen, og de sangene roet henne når hun var født:) men vi fikk aldri plukket ut sanger til lillebror og denne jenta vi venter nå:p

Martina McBride med in my daugthers eyes får meg til å tenke på hva jeg har i vente <3
Ellers hørte jeg Every baby med Kelly Family for et par dager siden. den fikk en litt annen mening nå enn på 90 tallet ja.

Om jeg vil gråte litt kan jeg høre small bump med ed sheeran. Fin helt til en hører det aller siste han synger... griiiiiin!

Martina McBride med in my daugthers eyes får meg til å tenke på hva jeg har i vente <3
Ellers hørte jeg Every baby med Kelly Family for et par dager siden. den fikk en litt annen mening nå enn på 90 tallet ja.

Om jeg vil gråte litt kan jeg høre small bump med ed sheeran. Fin helt til en hører det aller siste han synger... griiiiiin!

Den var fiiiiin, men så alt for trist i siste vers :(
Lullaby av Nickelback er litt samme stil, bare den ender litt bra iallefall :p

Den var fin den sangen, fikk gåsehud når jeg hørte den, åsså alt for trist siste vers...

Disse sangene skal jeg legge til i "fødsels spillelisten" min :D

Lille jenta i magen blir helt rolig når hun hører nyeste sangen til Madcon (in my head?), og hun sparker hele tiden, så trenger jeg litt hvile så starter jeg sangen :)

Jeg har ingen sang som er direkte relatert med graviditeten, men har en all time favorite, som har fulgt meg kjempe lenge. Måtte høre den nå, og da ble lille helt rolig i magen, og nå når sangen var ferdig begynte hun og terrorisere ribbeina mine igjen :p
Men sangen er værtfall 3 doors down - landing in London ♥

Jeg har ingen sang som er direkte relatert med graviditeten, men har en all time favorite, som har fulgt meg kjempe lenge. Måtte høre den nå, og da ble lille helt rolig i magen, og nå når sangen var ferdig begynte hun og terrorisere ribbeina mine igjen :p
Men sangen er værtfall 3 doors down - landing in London ♥

Den er jo bare nydelig den sangen, liker den kjempe godt selv :D

Staind - Zoe Jane.
Creed - With arms wide open.

Sukk.

Back
Topp