Sanger i dåp/ barnevelsignelse

Tøysa

Elsker forumet
Vi skal ha barnevelsignelse i påska, og jeg holder på å planlegge litt.
Har lyst til å ha noen sanger under middag/ kaffe, men lurer litt på hvilke sanger jeg skal velge.

Noen av dere som hadde sanger under feiringa, og som vil fortelle hvilke dere brukte? [:)] Jeg har kommet fra til noen alternativer nå, men sikkert mange flotte sanger jeg ikke har tenkt på! [:)]

Vi har ikke hatt dåp ennå, men vi kommer ikke til og ha noen sanger..

Hmm.. har desverre ingen forslag til noen sanger du kan ha...

Vi hadde ingen sanger i Casper sin dåp....håpløs umusikalsk familie!![&:]

Men hva med å skrive en sang selv til lillegull?? Fra mamma og pappa? Det hadde jo vært utrolig koselig![:D]

Har en familie som er veldig glad i å synge, og syns det er koselig selv også, liten pause innimellom all spisinga! [:)]
Begynte faktisk å dikte en sang til Natalie, men droppa det. Ikke så mye å skrive om enda, så får spare det til konfirmasjonen. [;)] Eventuelt lage et lite velkommen vers.

Bare vi som bruke sanger i dåp/ navnefest/ barnevelsignelse? [:)]

Me brukte sangar i dåpen til Oda.

Før maten sang me " Den fyrste song" og tårene pressa på eit rørt mamma hjerta....
Før desserten/kakene sang me " Vi har ei tulle" og jammen meg måtte mamma stoppe og synge på dei site versene, for det blei litt for rørande...

Ellers er lykkeliten ein flott sang i denne anledningen ;)

Håpe du finne ein sang og to som passe for deko!

Takk for veldig gode forslag!!!

Hadde faktisk tenkt på begge de to dere brukte. Tror i alle fall vi kommer til å synge "Vi har en tulle!" [:)] Den er så koselig, jeg synger den til Natalie om kvelden og sang den mens hun var i magen også! [:)]

Back
Topp