Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den lagde jeg veldig enkelt på en svensk bryllupsside.merete_80 skrev:
TROR det var på brollopstorget.se (slettet meg som medlem etter at jeg var gift, så får ikke sjekket at det var der)
Aha, da er jeg med.merete_80 skrev:
Litt av poenget hvis man skal lese litt om de andre, er jo at man vet hvem som skjuler seg bak navnet. Så derfor valgte vi å ha med begge deler i heftet. Så kunne man få et ansikt å plassere infoen på.
Da søsteren min giftet seg fikk jeg ansvar for kopiering og å lage design på selve heftet... De hadde valgt ut en sang til hverandre også var det noen her og der.... MEN, det morsomme var at ingen kunne melodiene på sangene som var plukket ut, for det hadde de nemlig ikke sjekket på forhånd
Så det ble ikke så mye allsang, men det var andre morsomheter som pakkelek, typisk bryllups-klinge-i-glasset-greier osv..
HVIS jeg skal gifte meg en dag vet jeg at JEG skal planlegge alt ned til minste detalj.... Jeg vil ikke ha allsanghefte, for jeg synes det er veldig forstyrrende og ikke helt "min greie"...