Sanger i begravelse...

Hege og Dennis

Forumet er livet
Jeg sitter her og planlegger begvravelsen til min samboer og prøver å finner en sang som passer seg i begravelse som også forteller hvor mye jeg savner han og elsker han!!!Det hele kom veldig uventet på oss!!!håper noen kan hjelpe meg så fort som mulig,siden alt skal være ferdig i løpet av dagen!!! 

Først må jeg si at jeg beklager virkelig tapet deres, det må være helt ubegripelig å måtte planlegge begravelsen hans. Ønsker deg og barna det beste fremover.

En sang jeg synes er vakker er "gje meg handa di". Ellers er jo Eg ser av Bjørn Eidsvåg også veldig fin

må bare si at vi er mange som ikke kjenner dere som har tenkt mye på dere og sendt dere varme tanker.

morten harket-lay me down tonight .

http://www.youtube.com/watch?v=FuY2YmwwPGQ

Vennerstrøm(?) - Det vackraste.
ORIGINAL: Senator Malin

Huff.. Blir så lei meg på dine vegne Hege.. Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå... Håper dere får masse støtte av familie og venner i denne tiden..

En sang som ble spilt i begravelse til en kompis av meg var Hoobastank - The Reason og Cecilia Vennerstrøm(?) - Det vackraste.

Lykke til...[:)]

Uff, sender dere mange tanker....

Men er litt enig i den sangen, det vackraste.. Eller Eg ser med Bjørn Eidsvåg...

ORIGINAL: Labambie

Beklager tapet ditt, jeg har ikke ord... [:(] Mitt eneste og beste tips til sang i begravelse er
Jahn Teigen- Det vakreste som fins (for meg)

Sign denne..[:(]

ORIGINAL: mammasin

I begravelsene jeg har vært i har det blitt spilt noe fin sanger..

The Rose
Det vackraste som finns
How do I live (LeAnn Rimes)
If tomorrow never comes

Sender deg mange tanker og klemmer i den tøffe tiden..

[:(]Jaa, disse sangene er bare helt nydelige..

Tears in heaven med Eric Clapton er jo og fin.

føler med deg i sorgen, har vært inne å lest på gruppa på facebook og sender deg mange varme tanker og klemmer!

Ser mange nydelige sanger har blitt sagt, og jeg må bare si meg enig i de fleste av de

må være grusomt.. sender deg mange tanker..

venninnen min mistet faren sin brått i jula, (han og forsvant og ble funnet noen dager senere) hun valgte da eg ser med bjørn eidsvåg og tears in heaven. nydelig.

ellers er jo den sangen som heter Ill be missing you eller noe sånn, tror ddet er r.kelly som har den..

ORIGINAL: lenemor

Først må jeg si at jeg beklager virkelig tapet deres, det må være helt ubegripelig å måtte planlegge begravelsen hans. Ønsker deg og barna det beste fremover.

En sang jeg synes er vakker er "gje meg handa di". Ellers er jo Eg ser av Bjørn Eidsvåg også veldig fin

ja den sangen er kjempe fin!!!
jeg får helt frysninger av dette! må være helt forferdelig. jeg klarer ikke forestille meg det en gang!
lykke til fremover. håper du og guttene får det fint!
[:(]

these are the days of our lives med Queen. Verdens vakreste sang, og forteller SÅ mye. 

kondolerer... 

ORIGINAL: rico

denne her syns jeg er veldig fin. ble spilt i begravelsen til faren til ei venninne av meg.

picazzo- hvis morgendagen aldri kommer  [link=http://www.youtube.com/watch?v=sHZC7ZqBcXs]http://www.youtube.com/watch?v=sHZC7ZqBcXs[/link]

puff daddy med i be missing you. er jo og veldig fin

Først og fremst: kondolerer så mye.. må være ufattelig grusomt og uvirkelig!!

Jeg har ikke hørt denne sangen før, som jeg har uthevet nå, men du verden det var fin tekst på den! Nydelig!

"Eg ser" er for meg en selvmordssang, og jeg vet ikke hvordan mannen din døde... men teksten der er jo veldig sårbar med tanke på personlige problemer...

Håper du finner den rette sangen for anledningen, og ønsker deg og dine lykke til videre i framtiden... [:)]

Kjenner jeg har så vondt av dere.. [:(] SÅ forferdelig trist og måtte planlegge noe slikt [:(]

Sender dere mange tanker og varme klemmer!

Ellers vil jeg forstslå Trin'a noir med vamp og Eg ser med bjørn eidsvåg. Nydelige sanger begge to.

Takker for gode forslag!!Det var mange fine og litt vanskelig og bestemme seg siden så mye skal klaffe,med tanke på budskap!!!

Jeg har falt litt for I will always love you med Whitney Houston!!!Men er fortsatt åpen for forslag!!!

uffamei,jeg hadde ikke fått med meg dette jeg[:(] så utrolig trist.. sender mange tanker og klemmer til deg, Hege,og gutta dine[:(]

to sanger jeg synes er utrolig fine er:

heaven is a place near by, med lene marlin..

og:

god damn you're beautiful to me - http://www.youtube.com/watch?v=8QA7MOnyCZk

Hva med DDE-Det fine vi hadd sammen?
Nydelig i begravelse... Og tittelen sier jo alt..

Sender mange varme klemmer i den vonde tiden!

Jeg føler virkelig med deg og dine i sorgen. Det må være ubeskrivelig tøft![:(][:(]

Back
Topp