Sanger fra fjortistiden som fortsatt gir deg sommerfugler i magen?

Karpe Diem-piano, den ble spilt den sommern jeg og min kjære ble sammen..(i natt er det 6 år siden vi ble sammen )

Drømhus- Vill ha dej
Shaggy- Angel
Scooter- Nessaja.... Hehe...

Gamle koselig minner :)

Var ute og handla istad, og da satte jeg på radioen, og jaggu var det ikke Whitney og Mariah med When You Believe. Hva er oddsen liksom? De spiller jo aldri den nå lenger, jeg har iallefall aldri hørt den på radioen:P

La Bouche: Be my lover
Kim Wilde: If I can`t have you
Janet Jackson: Again

emoticon 

Jamie Walters - Hold On
Den ultimate klinesangen på ungdomsklubben ;)

Ett spesielt minne er vel egentlig "Vill ha dej i mörket i natt" eller hva den heter, men generelt ungdomstid er Rage against the Machines med "Killing in the name of". 

Modjo-Lady. Minner meg om da jeg var ung og blond i Tyrkia med venninna mi. Fantastisk tur, luremuser som vi var 

Mariah Carey - Hero. DEN kjekke gutten fra en annen skole på leirskolen i 6. klasse- :p

Turboneger - Let's get it on  var sound tracket til et forhold jeg hadde med en fyr for ni år siden, hehe!

Aaliyah-Try again
Alt med Mariah Carey
Kommer sikkert på flere etterhvert. =)

Ser at vi er mange på samme alder her :P

Mm bop (hvordan skrives det tro...) med Hansen - brødrene, Barbie girl med Aqua osv, minner veldig om sommeren 1997 (kan det være SÅ lenge siden ).

Savage garden - truly madly deeply, ble klina mye til når jeg og mannen ble sammen

ASG skrev:
Ser at vi er mange på samme alder her :P

Mm bop (hvordan skrives det tro...) med Hansen - brødrene, Barbie girl med Aqua osv, minner veldig om sommeren 1997 (kan det være SÅ lenge siden ).

Savage garden - truly madly deeply, ble klina mye til når jeg og mannen ble sammen

Jaaa! Til alle sammen! Bringer fram minner som har ligget godt gjemt:)

The 69 Eyes - Heaven/Hell
Eva Chavela - Burster
Depeche mode - Enjoy the silence

Aves skrev:
All4one - i swear

første dicotek og sakte dans med en superkjekk gutt.

Enig i denne! Og all my life, husker ikke navnet. Og titanicsangen. Var på klinerommet med første kjæresten min på ungdomsklubben, i mange timer :)

|Frosken| skrev:

Aves skrev:
All4one - i swear

første dicotek og sakte dans med en superkjekk gutt.

Enig i denne! Og all my life, husker ikke navnet. Og titanicsangen. Var på klinerommet med første kjæresten min på ungdomsklubben, i mange timer :)

KC&JoJo :)

Husker også Cherish, men husker ikke hvem som sang, noe lignende iallefall,
Og den Enjoy Yourself med A+.

Løsa skrev:
Mmmbop ja! Minner meg om forelskelsen i hovedpersonen selv, Taylor Hanson:P

Ja, han var jo hot stuff på den tiden!

Hvor er alle "ungdommene" hen a? Alle i denne tråden er jo omtrent like gamle som meg! Det vil si "gammel" i BV-sammenheng :p

Back
Topp