Sangenic bleiebøtter..

Linka

Gift med forumet
Jeg kjøpte en sånn bøtte i mitt første svangerskap. Var veldig fornøyd med bøtta.
Det man må passe på er at den ikke står på varmekabler og ikke i utrolig varme rom. Dette kan gi lukt.
Nå er det slik at sangenic har lansert en ny bøtte..

Sangenic generasjon 3. De har også utviklet 2 typer refill esker.

Gå inn på denne linken og sjekk det ut. Jeg skal ut og kjøpe den neste mnd.

http://www.servicesystemer.no/

Lykke til

Klem

Her er det kildesortering, og med en slik bøtte kan du jo ikke kaste bleiene i matsøpla. Det er jo plastfilm rundt.

men papirbleiene inneholder jo greier som en ikke skal kaste i matsøpla likevel [8|] gjør de ikke[8|]

Har egentlig aldri tenkt over det. Vi har også kildesortering, men søpleposene inneholder jo plast og de kaster vi i søpla. Har papp og søppel vi da. Kanskje anderledes??

Klem

Her i byen har vi fått beskjed om bleier skal i matsøpla og i bioposer!

Sånn er det hos oss også, i bioposer og matsøpla. Veldig greit, matsøpla greier vi aldri å fylle opp ( selv da vi hadde to bleieunger!), men restavfallet derimot...

Jeg bruker ikke den plastfilmen som skal være i de bøttene, det jeg gjør er å vaske bøtta med grønnsåpe hver gang jeg tømmer den, og det er jo ganske ofte. Så da kan jeg kaste bleiene matsøpla.

Hvor i Nordland kommer du fra?[:D]

Var inne på den siden. Har også tenkt å kjøpe meg en sånn. Vi har ikke sånn kildesortering men det får gå!

Back
Topp