Sangen deres..

Vi har hehe.. Natasja Beddingfield(vetikkehvordannavnetskrives) med "i love you" sangen.. vi har faktisk ikke noen rolig fin kjærlighetssang vi. Det må vi se å få fiksa på. Men "i love you" sangen den skal vi ha i brylluppet.. hehe

take my brath away har vi. med jessica simpson.

Vi har Meatloaf med "I would do anything for love"[:D]

Vi har den derre "The day ater tomorrow" med Saybia. Synes også en annen sang passer veldig bra til oss.. et eller annet I love you, husker ikke hva den heter eller hvem som synger den men vet den har blitt spilt på Idol. Si ifra hvis noen vet hvem jeg mener..

Vi har vel egentlig ikke noen sang, men den sangen som jeg synes er mest vår er Tom Waits "I hope that I don't fall in love with you". Den fikk jeg av mannen min i bursdagsgave, sånn akkuratt når vi ble sammen, og når sangen slutter med "I think that I just fell in love with you" så smelter jeg og får en tåre i øyekroken hver gang.... (blir helt rørt bare jeg tenker på den jeg...)

vi har den "kiss me" med six pence non the richer

Det må være "Closest thing to crazy" - med Katie Melua.
Den er jo såååå nydelig.
(Ellers så tror jeg typen forbinder meg mye med Wig Wam, for han bruker "In my dreams" som ringetone på mobilen på meg..)

ORIGINAL: toveli6

He he.... Trodde det sto sengen deres..hi hi[:D]
Sikkert fordi jeg gjerne vil skryte av senga vår... fikk den igår[:D] Svane Rammemadrass[;)][:D] HEEEEELLT herlig og ligge i[:D] (skrøyt av senga fordet jeg...[8D])

Hmmm, sangen.... tror ikke vi har noe felles sang som minner om oss men vi liker begge veldig godt den sangen med Madrugada og Ane Brun Lift Me... Ellers så har vi en veldig lik musikksmak[:D]

Finfin sang!!!

vi har brad paisley md little moments og travis tritt med more than you`ll ever know...dn siste sang sambo til meg her om dagen...da begynte å grine.var så fin sang.

Vi har en dere sikkert ikke har hørt om en gang: tim christensen med hmmmm HAR GLEMT navnet på sangen. Fy så surrete man blir i den tilstanden vi er i[:D]

Back
Topp