Sang

MissAugust

Gift med forumet
Synger dere for barna?

Vi synger hver dag-noen dager mer enn andre. Har sunget fra hu var ganske lita og hu liker d:) har noen faste sanger som er forbeholdt kvelden, ellers synger vi alt mulig. Koselig

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, her har jeg sunget fra han var nyfødt. Først va puff den lille drage en hit. Nå er det ro ro til fiskeskjær. Og 10 indianere og buggi buggi som er topp.

Sang/ synger og til storesøster og.

Jeg vil bygge meg en gård, og div bevegelsessanger slår godt an her.

Har aldri syngi på den måten til hu... vi synger når det er sanger på radioen, men får oss er det ikke naturlig ellers... men vi skal prøve oss når hu blir litt eldre da

Har ikke noe fast men vi synger når det faller seg sånn :)
Den første sangen jeg sang til henne var nå skal vi trolle, olle og bolle.. synger jeg den nå så blir hun helt rolig :)
Ellers er historien om de tre små fisk, ro ro til fiskeskjær og ro din båt poppis.. da sitter hun i fanget og så gynger vi på bøljan blå :p

Har sunget for emilie siden hun var født.
Synger vi har ei tulle, fader jakob,hode skulder kne og tå.. har mange sangkort som vi synger til

Har heller ikke noe fast, men blir som regel litt synging hver dag :) Både til sanger vi hører på radioen, sanger med bevegelse og sanger som jeg finner på :p

Synger både til lek og kos/legging :)
Kveldssang her i huset er fra Amalies Jul (snart er det mørkt i stall og i låve..) og fra Hakkebakkeskogen (so ro..)

Ellers ELSKER hun "med krøllet hale og nesevis", og flirer like godt av den hver gang :D

Han liker mikkel rev og bake kake søte:) men alt av sanger er godtatt;)

Analyse jul sangen er nattasangen her og:) syns den er så fin

Her synger vi masse, har blitt en lek utav det, han kommer med dyrene sine og jeg synger sanger som passer til. Sliter litt med sebra, gepard og delfin, men ellers går det overraskende bra :p

Jobber med saken hehe

Ofte de sangene ungene syns er moro-de hjemmesnekra.. Hehe. Særlig når de blir litt større:)

Ofte de sangene ungene syns er moro-de hjemmesnekra.. Hehe. Særlig når de blir litt større:)

Det er sant det..

Back
Topp