sang til sambo..

summer82

Forumet er livet
hei! e d flere her som he skreve sang til den kommende mannen sin? he litt lyst å skrive en sang til en kjent melodi å heller å printe opp å legge i en rull m band rundt til alle gjestene, men ikke t sambo, men syns d e såååå vanskeli å finne tekst å ikke lett finne melodi heller.. hadde litt lyst ha melodien til "jag trodde englarna fans..."
noen ideer noen andre?[:D]

Det var jo kjempelurt! Jeg tør ikke holde tale, så kunne tenkt meg noe slikt jeg også[:)] Det var jo en kul melodi du hadde tenkt på da!

Akkurat det samme kunne jeg også tenkt på... den sangen er jo egentlig (litt motvillig) sangen våres også da... hehe....
men det spørs om e skal synge den alene... kanksje..

e har også tenkt å synge en sang i kirka. men vet ikkje hvilken enda

ORIGINAL: titath

Akkurat det samme kunne jeg også tenkt på... den sangen er jo egentlig (litt motvillig) sangen våres også da... hehe....

e hadde aldri turt sunge alene hhe.. men e he ikke sangstemme t d heller da[:D] ser du e f ålesund, å lurte på om du da visste om lokale trubadurer osv?[:D]

ORIGINAL: Novembergull

Det var jo kjempelurt! Jeg tør ikke holde tale, så kunne tenkt meg noe slikt jeg også[:)] Det var jo en kul melodi du hadde tenkt på da!

ja e syns sangen e så vanvitti fin å hadde vært litt gøy ta den melodien hehe. nei e heller tør ikke holde tale nemli så e må gjør noe anna[:D]

jeg hadde "De nære ting" til min mann i vårt bryllup....

ORIGINAL: summer82

ORIGINAL: titath

e hadde aldri turt sunge alene hhe.. men e he ikke sangstemme t d heller da[:D] ser du e f ålesund, å lurte på om du da visste om lokale trubadurer osv?[:D]

Har alltid sunget jeg da, driver med revy og synger alltid solo der, så det er jeg ikke redd for.  hehe
NAg. trubadurer:
kjenner ikke så mange, men ei venninne av meg e trubadur. Malin og Brahim... dei e kjempeflinke.... ellers kan du ringe flan booking.. dei har maaange trubadurer i staben sin.

ORIGINAL: dagosi

jeg hadde "De nære ting" til min mann i vårt bryllup....

skreiv du teksten sjøl eller? he ikke hørt om den nemli[:D]

skrev sangen selv, men brukte melodien til de nære ting.... 

ORIGINAL: dagosi

skrev sangen selv, men brukte melodien til de nære ting.... 

åh nei he ikke hørt den sangen tror e hehe. men kreativt da å skrive teksten sjøl, d e også vil[:D]

Jeg har skrevet sang til jenter me diderre.

Back
Topp