Sang og innholdshefte i barnedåp??

milla83

Forelsket i forumet
Hei..

en del her inne som har hatt dåp allerede, noen snakker om sanger og hefter som dere lager til, hva inneholder det hefte, og hvordan velger dere ut sanger, sara er jo kun snart 4mnd, og kan ikke si hun har noen favorittsanger nå utenom de morsomme på babygymmen sin og lekene sine liksom...
sang for henne når hun var i magen, men bruker ikke de nå lenger, hun sovner så fint uten at vi synger for henne så ikke blitt til...
vil det skal være en minnerik da, vi skal ha den i kirkenes 12april, siden samboeren min opprinnelig er der fra, og fam hans skal få være med på noen av hennes begivenheter, men blir ikke noe leie av lokale osv der oppe, så redd det ikke skal bli så minnerikt og fint på bordet og hefte med bilder sang osv, og hvordan laget dere disse? og evt tips til bordkort man kan lage selv, som er fine for jente??

håper dere kan komme med tips, føler tidspresset og må gjøre alt der oppe på 9dager, før dåpen, om jeg ikke får sjans å lage en del ting her hjemme før vi drar opp dit, som hadde vært kjekt tidsfordriv hehe...

klem ha en kjempe fin natt og håper alle har hatt en fin helg.

I Victoria sitt dåpshefte hadde vi sang fra mamma og pappa, sang fra mormor og morfar, "Hverdag" av Louis Jacoby og en dåpssalme som jeg synes er så fin: "det skjer et under i verden".
Bordkort bestilte jeg fra optimalprint.com - bilde av prinsessa i svarthvitt. Kan anbefales! De ble kjempefine og dyrt var det heller ikke:)

Vi hadde hverken sanghefte eller bordkort. Vi tok det kun som en litt finere familiemiddag. Folk satt seg der de ville. Jeg er ikke så glad i "den rosa" sangen osv, så det ble ikke noen sanger og taler. Om vi skulle hatt disse tingene så hadde jeg laget det selv, jeg hadde egentlig laget ferdig bordkortene, med ga f. i det..

Men dytter litt, så får du kanskje litt fler svar på det du lurer på[:)]

Hadde ikke sanghefte til noen av dåpene mine..(tar det igjen i konfirmasjonen)....
Theo sin dåp hadde jeg sløyfebånd med navn på, festet på serviettene med en bamseklemme..
Kian sin hadde jeg steiner med navn på som jeg hang på glassene....

Back
Topp