Sang du for barnet når det var lite?

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Hvilke sanger gikk igjen? Vuggesanger? Sang både du og din partner, eller var det en av dere som tok "jobben"? Ble barnet roligere av det? :)
 
har sunget samme nattasang til han i alle de år :p Nå er han 8 :p Ikke hver kveld nå lengre da, men hender titt og ofte :)
 
Ja eg har synget mye før de. Har ej den bæsta stemmen men men barnen liker den:p
 
Synger til dem men vi deler ansvaret :)
 
Synger for 2 åringen :) pappa'n får ikke lov... Såda må jeg frem med den dårlige stemmen min [emoji14]
Nå om dagen går det mest i bæ bæ lille lam etter hennes ønske
 
Ja
Favoritten var og er mikkel rev.
Ellers er lista med sanger laaaang..
 
ja jeg sang for han da han var liten

Mikkel rev
so ro
med krøllet hale
osv
 
Synget det meste, barnet vårt ble mere gira. I dag er hun veldig musikalsk synger etter de fleste sanger med verdens søteste sangstemme :)
 
Vi legger annenhver kveld. Han er fire og vi synger til han nesten sover. Synger so ro, det var en deilig deilig dag, trollmor, fola blakken, byssan lull, den fyrste song, kjøre mor jeg har det godt (Gud er redigert bort og bytta ut med mor og far), lillebrors vise, vi har ei tulle, kvelden lister seg på tå, sulla meg litt.... synger to til evigmange sanger avhengig av kvelden. Pleier å bytte litt på hva jeg synger. Det samme gjør pappaen som har sitt eget reportoar... :)
 
Vi synger kjære gud jeg har det godt hver kveld :) Mannen synger bare når jeg ikke er der :p Sier det går i bæ bæ lille lam :p
 
Hvilke sanger gikk igjen? Vuggesanger? Sang både du og din partner, eller var det en av dere som tok "jobben"? Ble barnet roligere av det? :)
Synger og spiller gitar. Ja, de blir rolige av det. Mannen synger noen ganger.
 
Synger og nynner til han hver dag, barnesanger om dagen og forskjellige god natt sanger om kvelden. Mannen holder seg til nynning :happy:
Roer seg kanskje litt fortere når vi nynner til han når han er lei seg
 
Begynte å synge for barnet allerede når de var i magen :)
Sang alt mulig forskjellig, og gjør det med de 2 minste fremdeles.

Syns de ble roligere av det
 
Gikk i fola blakken. Så ble hun eldre og likte ikke å bli sunget for. Nå er det sang periode igjen
 
Kjære Gud jeg har det godt og So ro lille mann.
Har sunget de til alle tre ungene siden de var små, men nå er det bare minstemann som vil ha de når han skal legge seg :)
 
Jeg synger vuggesanger (4 stykker) og en del andre barnesanger :)
 
Begynte å synge for frøkna da hun lå i magen[emoji4] og synger ofte enda, snart 2 år. Synger mye forskjellig.
 
Har synger siden di var 2-3 mnd, og synger enda nattasanger til dem :happy: Er for det meste jeg som synger , utenom di gangene jeg jobber kveld osv og da er det pappaen som må bruke sangstemmen sin :D
 
Back
Topp