SandvikaTreffet!

Bibbii

Elsker forumet
Hadde dere det koselig? [:D]

Vi kom oss desverre aldri avgårde, Matheo har hatt såå vondt i magen, så mye skrik og hyl i dag [:o] (hjalp når han bæsjet seg ut 2 ganger i ettermiddag da [8D])

Håper vi kan bli med neste gang [:)]

Jeg synes det var kjempe koselig. Vi satt en stund på mamma mia og så gikk vi litt rundt på senteret. Det var en kjempe hyggelig gjeng! Men for når jeg skulle hente en ny parkeringslapp kom jeg bort fra de andre og jeg prøvde å lete litt, fant de ikke, så måtte jeg amme litt og kjøre hjem igjen, så jeg fikk ikke sagt ordentlig hadet.

Men jeg koste meg masse!! [:D][:)]

glad jeg kom meg uttpå veien før rushet- hater kø kjøring! spes m ei lita ilter ei baki[;)]

koselig å treffe dere damer igjen![:)]
selv om vi kom bort fra hverandre på slutten. prøvde å ringe ei, men vet ikke om det var riktig nr.. [:D]

Det var koslig ja[:D] Vi får utveksle nummer å sånn før vi går hver vår vei neste gang[;)] 

Lisbeth: Prøvde å ringe deg opp etterhvert, men mobilen var slått av[8|] Så ikke meldingen og anropet før jeg satt i bilen skjønner du[;)]

ORIGINAL: Missy 88

Det var koslig ja[:D] Vi får utveksle nummer å sånn før vi går hver vår vei neste gang[;)] 

Lisbeth: Prøvde å ringe deg opp etterhvert, men mobilen var slått av[8|] Så ikke meldingen og anropet før jeg satt i bilen skjønner du[;)]

da traff jeg rett person iallefall;)

får vel utveksle litt nr neste gang ja:) mye kriker å kroker å rote seg bort i der..:)

ble dere lenge eller?

Back
Topp