Sandnesgarn hefte 1515

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hei,
Er det noen av dere som har Sandnesgarn hefte 1515, eller 1415?

upload_2017-8-1_10-22-56.png

Nei, men nå ble jeg nysgjerrig på hva du skal strikke... eller om noen skal strikke for deg :)

Nei, men nå ble jeg nysgjerrig på hva du skal strikke... eller om noen skal strikke for deg :)
Noen skal strikke for meg, ja.. Er på utkikk etter estimert garnforbruk på votter og sokker fra heftet ;-) Jeg har nemlig lånt bort heftet mitt, og hun som har lånt det er på ferie.. Så skal jeg da kjøpe garn over nett :p

Noen skal strikke for meg, ja.. Er på utkikk etter estimert garnforbruk på votter og sokker fra heftet ;-) Jeg har nemlig lånt bort heftet mitt, og hun som har lånt det er på ferie.. Så skal jeg da kjøpe garn over nett :p
Aha :)
Vettu, skal høre med svigermor, hun har myyye slike hefter.
Hvilken oppskrift er det? :) Så skal jeg høre om hun har det :)

Aha :)
Vettu, skal høre med svigermor, hun har myyye slike hefter.
Hvilken oppskrift er det? :) Så skal jeg høre om hun har det :)
;D Hefte nr 1515 (Sandnesgarn 'Søte små i babyull') Hører til mønster nr 1. Votter med fletter og sokker med fletter..:-)

;D Hefte nr 1515 (Sandnesgarn 'Søte små i babyull') Hører til mønster nr 1. Votter med fletter og sokker med fletter..:)
Har sendt en sms nå :) hun er på jobb, så nytter ikke å ringe :)

;D Hefte nr 1515 (Sandnesgarn 'Søte små i babyull') Hører til mønster nr 1. Votter med fletter og sokker med fletter..:)
Er det de gule sokkene?

Flaks hun ikke var på jobb i dag, trodde det :p
Men jeg fikk beskjed om at vanligvis så er det et nøste til sokker og et til votter :)
Ikke mer ved fletting? :) (jeg kan nemlig bare å strikke rett frem og tilbake... :p)

Ikke mer ved fletting? :) (jeg kan nemlig bare å strikke rett frem og tilbake... :p)
ikke noe mer nei :) Det er jo så smått også, så det holder med et nøste på hver :)

Det ligger garnmengde ute på nettsidene til Sandnes, bare å søke opp heftet og mønstrene så finner du det :)

Back
Topp