Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen skal strikke for meg, ja.. Er på utkikk etter estimert garnforbruk på votter og sokker fra heftet ;-) Jeg har nemlig lånt bort heftet mitt, og hun som har lånt det er på ferie.. Så skal jeg da kjøpe garn over nettNei, men nå ble jeg nysgjerrig på hva du skal strikke... eller om noen skal strikke for deg
AhaNoen skal strikke for meg, ja.. Er på utkikk etter estimert garnforbruk på votter og sokker fra heftet ;-) Jeg har nemlig lånt bort heftet mitt, og hun som har lånt det er på ferie.. Så skal jeg da kjøpe garn over nett
;D Hefte nr 1515 (Sandnesgarn 'Søte små i babyull') Hører til mønster nr 1. Votter med fletter og sokker med fletter..Aha
Vettu, skal høre med svigermor, hun har myyye slike hefter.
Hvilken oppskrift er det? Så skal jeg høre om hun har det
Har sendt en sms nå hun er på jobb, så nytter ikke å ringe;D Hefte nr 1515 (Sandnesgarn 'Søte små i babyull') Hører til mønster nr 1. Votter med fletter og sokker med fletter..
Er det de gule sokkene?;D Hefte nr 1515 (Sandnesgarn 'Søte små i babyull') Hører til mønster nr 1. Votter med fletter og sokker med fletter..
Flaks hun ikke var på jobb i dag, trodde detHører til dette settet:
Vis vedlegget 230024
Ikke mer ved fletting? (jeg kan nemlig bare å strikke rett frem og tilbake... )Flaks hun ikke var på jobb i dag, trodde det
Men jeg fikk beskjed om at vanligvis så er det et nøste til sokker og et til votter
ikke noe mer nei Det er jo så smått også, så det holder med et nøste på hverIkke mer ved fletting? (jeg kan nemlig bare å strikke rett frem og tilbake... )
Det ligger garnmengde ute på nettsidene til Sandnes, bare å søke opp heftet og mønstrene så finner du det
Nei, visste ikke jeg heller før jeg var inne og lette etter noe annet, veldig greit å sjekke før en evt kjøper.Det har jeg aldri sett[emoji85] Bestilte uans 2 nøster til det