sandnes stavanger området :)

michelle85

Flørter med forumet
hei jenter :)
Eg satt å tenkte på det her en dag om me sko fått til et nytt treff snart igjen:)
Ka seie dokk andre?? Siden me treftes i sandnes sist så kan me jo treffes på Bryne denne gong:) tenkte kanskje enten uke 38 el uke 39 :) kom med forslag ;)
Håpe alle har hatt en flott helg :)

Jepp eg er med! :-D

JA! Er snart på tide igjen  har tenkt på det samme selv, men er så mye som skjer akkurat nå. Jeg stemmer for at vi prøver å få til noe i uke 39.

Skal vi si tirsdag 25. også ser vi hvor mange som kan da? Om det ikke passer for så mange kan vi jo finne en annen dato

Eller torsdag 26. september :)

for meg passe d begge de dagene men me ska ikkje bare sei 25 sept då?? men du meine vel torsdag 27 i så fall?

Eg e på Kreta då.. Rekne me d blir fleire treff itte d så eg kan værme på;)

Kan desverre aldri på tirsdager.... Er på kvelds skole :-(

Det handler om prioriteringer Anni ;) Men da kan vi si torsdag 27? Passer det for dere andre da?

torsdag passe for mg :)

Anni89 skrev:
Hehe:) greit! Eg avbestille turen bare for dåkke :-P hehe:-D

Høres ut som en god plan ;) Neida, kose deg på ferie du så får du være med neste gang :)

Skal vi ta utgangspunkt i torsdag 27. september da?

Er det noen flere som vil slenge seg med?

tar utgangspunkt i 27 sept ja :) me tar d på Bryne denne gongen då rekne eg md:)

kl. 19 e d ei grei tid el ska me ta d før?

Vi kan godt ta Kvadrat denne gangen også så kan vi heller ta Bryne når Anni kan være med så det ikke blir så langt for henne

Kanskje greit kl. 18 om vi tar det på Kvadrat for kafeen stenger vel kl 20?

ok, samma for mg :) mn ja ska me ha d på kvadrat så må me nesten begynne kl. 18 ja for de stenge 20... då seie me 27 sept kl. 18 på kvadrat på waynes :) så håpe me at flere hive seg på som ikkje fekk tid og bli md sist :)

michelle85 skrev:
ok, samma for mg :) mn ja ska me ha d på kvadrat så må me nesten begynne kl. 18 ja for de stenge 20... då seie me 27 sept kl. 18 på kvadrat på waynes :) så håpe me at flere hive seg på som ikkje fekk tid og bli md sist :)

Kanskje ingen bombe, men jeg er med :)

eg og ;)

Dytter litt. For det var vel noen flere som egentlig ville være med sist?

Torsdag 27 klokken 18 er skrevet opp på kalenderen ;-) Gleder meg :-)

er det flere som vil bli md så hiv dokk på bølgen om dokk bor i sandnes/stavanger/jæren området:)

Back
Topp