Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innflytter eller født der? Opprinnelig fra HommersåkSå gøy!
Hommersåk her, med termin 28 november
Edit: førstegangs![]()
Jeg flytta inn når jeg var 4 år, så nesten født herInnflytter eller født der? Opprinnelig fra Hommersåk![]()
Så kjekt. Jeg er fra og bor på Lura
Kanskje vi kunne fått til noen treff med våre søte små
Det hadde vært kjekt! Jeg kjenner veldig få i Sandnes, så det hadde vært kjekt å bli kjent med flere![]()
Stavanger her. Har fått to termindatoer med 10 dagers mellomrom så vet ikke helt hvilken dato jeg skal stole på. Er 12 uker i morgen ifg den ene, men 10 dager mindre på vei med den andre datoen...
Ikke lett å vite hva man skal forholde seg til da... Jeg vet ikke om jeg kan slappe av pga ul sier jeg nå er 12+2, eller om jeg bør vente med å juble 8 dager tilHurra for stort sprang mellom terminene.
Jeg har 3 terminer
Menstermin
Tul (privat)
Og tul (fikk av legen)
Er 10 dager mellom mens og den jeg fikk av legen, den andre er midt mellom![]()
Ikke lett å vite hva man skal forholde seg til da... Jeg vet ikke om jeg kan slappe av pga ul sier jeg nå er 12+2, eller om jeg bør vente med å juble 8 dager til
Ikke lett å vite hva man skal forholde seg til da... Jeg vet ikke om jeg kan slappe av pga ul sier jeg nå er 12+2, eller om jeg bør vente med å juble 8 dager til