sandkasse

fröken

Flørter med forumet
lar ni barna krabbe runt i sandkassen?

Meja har gjort det noen ggr, tar mest på sanden å pinner runt omkring, sitter med henne hele tiden.

Men jeg møter sjelden barn i hennes alder i sandkassen å føler jeg får noen blikk når de ser hur liten hun er.

borde hun kanske ikke leke i saned. HUn elsker det nemlig

ORIGINAL: Ammetåka

Ja, han har lekt i sandkasse, på gresset og på grus [:D]
Samme her, men han liker gress best.[:D]

Vi leker litt i sandkassen hver dag. Ikke så lenge da. 5 min i sandkasse og noen minutter dissing, kanskje. Ser ikke andre i den alderen jeg heller, men så lenge jeg følger med hun hele tiden, kan jeg ikke se noe gale i det. Har bare opplevd at folk smiler jeg [:)]

ORIGINAL: Ammetåka

Ja, han har lekt i sandkasse, på gresset og på grus [:D]

Det samme gjør snuppa mi å

Vi er i sandkassa kvar dag. Hun sitter, ligger og kryper rundt. Etter en stund begynner hun å spise, men da hjelper det å putte tutten i munnen [;)]

Jeg har enda ikke møtt noen på hennes alder, og andre ser litt rart på meg ja.
Men hun elsker det [:D]
*

Vi har ikke vært i sandkasse eller noe særlig ute på bakken enda.. Men i barnehagen i dag har hun sittet i sandkassa - hadde smakt på litt sand og slikt[;)] Det var vist ikke noe godt[8D]

Herlig bilde Smere!

Takk takk.
Hadde akkurat lastet opp nye bilder på dataen, og da passet det jo så bra å slenge inn ett slikt her [:D]

Kian, Herman sin storebror har en sandkasse her i hagen og Herman er med der å leker dagelig. Han elsker det, så det må du vel bare fortsette med. Herman MÅ ha smokk i munn i sandkassen, ellers blir munnen full[:D]

Back
Topp