Sandkasse

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Har barna sandkasse? I såfall - hva slags type sandkasse? [:D]

Vi tenker litt over om vi skal kjøpe en i plast, en i tre eller evt bygge en selv (i tre). Det heller vel mest til plastsandkasse m/lokk, men blir ikke det litt trangt for to?
Og hvor kan man kjøpe sand? [8D][:D]

vi har en sånn liten med lokk som foldes ut til to benker når den er i bruk, (noe den er ganske mye!) kjekt for mammaen og pappaen også, men den er muligens litt liten for to i lengden, men vi hadde ikke plass til større siden vi ville ha den på fremsiden av huset, og jeg ville ha med lokk/benk.

Sand er jeg ikke sikker på hvor vi kjøpte[8|]

sand kjøpte vi på byggmakker..

vi har en sånn liten plastkasse men skal ha en i tre med lokk nå... en sånn som man slår ut så blir det sittebenk...må bare få somlet oss til å fikse hagen først.. for nå er den helt gjengrodd å lite koselig å iopholde seg i....[:)]

Vi har laget selv av stokker og sanda er fra kjellern våres når vi gravde ut den.

Når vi flytter skal vi lagen slik, kjekt med lokk siden vi bor i skogen.
Disse får du kjøpt på maxbo,planstajsen og andre byggebutikker.
Sand hadde jeg annbefalt å dratt på et grusstak pleier å være biligere det en å kjøpe sekker på plantasjen eller ol.

Vi har en hjemmesnekret sandkasse for tiden. Vi kjøpte et lass med sand da vi støpte golv i garasjen og laget en sandkasse etterpå for at sanden ikke skulle fare utover. Vi har planer om å kjøpe en sånn som silje a har i innlegget sitt i sommer.

Vi har sånn plastkasse som ser ut som et eple - kjøpte to stykker, så har vi en som lokk... ikke helt ideelt, men vi var i "plutselig" behov av sandkasse i fjor sommer og så hadde de på tilbud på europris... SKulle gjerne hatt sånn i tre med lokk som brettes opp til krakk, men det har ikke blitt ennå.

Vi har sandkasse ute på tunet her, og den er ikke stor men den holder te de ungene som bor her. Jeg har lyst på sånn som Silje a viser frem. Tenkte jeg skulle få sambo te å bygge te oss, er litt greit å ha en i hagen selvom vi har ute på tunet. For i hagen kan jeg la han være ute i alene og det tør jeg ikke på framsiden.

Vi snakker om å skaffe en sånn trekasse med sittebenker. Men har ikke funnet helt ut av det enda. Har to sandkasser i borettslaget her, så behovet er egentlig ikke så stort...

Back
Topp