Sandkasse

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kjøpte sandkasse i går med duk og sand, herregud så dyrt! :eek:

1995kr for sandkasse på str 140x140, duk og 250kg sand :eek:
Ungane var fornøyde da :D

Gubben er nesten ferdig med å sette opp leikestativet, så no er hagen nesten ferdig som leikeplass :D
 
Huff ja, sandkasse koster. Samboeren min laget ny i fjor, da den forrige, dyre, var så spinkel
 
Vi vurderte å kjøpe i fjor men endte opp med å bygge selv. 4 kraftige planker og duk i bunn funket bra :)
Ble en god del billigere. Men huskestativ kommer vi til å kjøpe :)
 
Huff ja, sandkasse koster. Samboeren min laget ny i fjor, da den forrige, dyre, var så spinkel

Heldigvis virkar det som det er litt kvalitet på denna, håpar det stemmer.

Vi vurderte å kjøpe i fjor men endte opp med å bygge selv. 4 kraftige planker og duk i bunn funket bra :)
Ble en god del billigere. Men huskestativ kommer vi til å kjøpe :)

Var meininga å lage sjølv, men så sa pappa han skulle spandere sandkassa så kunne gubben konse om andre oppgåver :)
 
  • Liker
Reactions: CFB
Synes ikke det var så ille jeg da :p Trodde det var mye dyrere:p
 
Pappa laget sandkasse til mini hos de.. Har mye rabatt hos trevare butikken så måtte vel ut med rundt 1500 for alt..
 
Det er vel ca 1*1m da så er jo ikke så stor.... Bygget selv...

Da er det faktisk lika greitt å kjøpe nytt om ein skal tenke på tiden og at det eg kjøpte er større ;) Om ein ikkje sparte peng på det, sparte me tid :)
 
Kjøpte sandkasse i går med duk og sand, herregud så dyrt! :eek:

1995kr for sandkasse på str 140x140, duk og 250kg sand :eek:
Ungane var fornøyde da :D

Gubben er nesten ferdig med å sette opp leikestativet, så no er hagen nesten ferdig som leikeplass :D
Ååå du må legge ut bilde på skjult da :D Så kan jeg som bor i lavblokk bli litt inspirert :p og sjalu hehe
 
  • Liker
Reactions: EJ
Da er det faktisk lika greitt å kjøpe nytt om ein skal tenke på tiden og at det eg kjøpte er større ;) Om ein ikkje sparte peng på det, sparte me tid :)
Hehe, pappa trenger slike prosjekt for psyken sin... Så mamma lar han styre på med slike ting til mini..
 
Vi har laget både sandkasse og huskestativ med leketårn selv. Aner ikke hva det kostet, men har rabatter litt her og der så tror ikke det ble så ille.
 
Back
Topp