Sandkasse

Min erfaring er at de kjøpesandkassene er små!
Det er nesten bedre å kjøpe noen tykke og solide planker og bygge en selv :)

Min erfaring er at de kjøpesandkassene er små!
Det er nesten bedre å kjøpe noen tykke og solide planker og bygge en selv :)

Ja, jo...Jeg har tenkt tanken på det...Har jo en handy mann også, så burde ikke være noe problem. Tenkte bare det var penere med en ferdigkjøpt...Men hvem vet hva mannen kan snekre sammen:P

Ok fester i hjørnene til å feste netting, kjekt å slippe kattemøkk ;)

Jeg har sett på en kjempe grei og fin sandkasse på Biltema faktisk :) Koster kun 399 kr og det er lokk på den som blir til to små benker når man åpner det :D Ikke verdens største sandkasse kanskje, men jeg lurer på å kjøpe den til lillegutt. Syns det var praktisk med lokk på i forhold til å holde katter unna fra å gjøre fra seg i sanda og det er jo også et pluss at lokket blir til benker når det blir åpnet :)

Søstra mi har en sånn passe grei str sandkasse med lokk som blir benker når man åpner de. For våre to 4 åringer (snart) er det en veldig grei str og funker supert til deres bruk. Mtp katter, ville jeg hatt den også.

Syns også de er veldig små. Min mann snekret en, syns den ble veldig fin. Naboen spurte hvor vi har kjøpt den :P

Søstra mi har en sånn passe grei str sandkasse med lokk som blir benker når man åpner de. For våre to 4 åringer (snart) er det en veldig grei str og funker supert til deres bruk. Mtp katter, ville jeg hatt den også.

Aner du hvor hun har kjøpt den?:)

Jeg har sett på en kjempe grei og fin sandkasse på Biltema faktisk :) Koster kun 399 kr og det er lokk på den som blir til to små benker når man åpner det :D Ikke verdens største sandkasse kanskje, men jeg lurer på å kjøpe den til lillegutt. Syns det var praktisk med lokk på i forhold til å holde katter unna fra å gjøre fra seg i sanda og det er jo også et pluss at lokket blir til benker når det blir åpnet :)

Åja.
Kan jo sjekke den ut, men ønsker helst litt størrelse på.
Vi har stor plass og det kommer flere barn så:P

Syns også de er veldig små. Min mann snekret en, syns den ble veldig fin. Naboen spurte hvor vi har kjøpt den :p

Da er nok den fin ja:)
Tenkte tanken på å la mannen lage her også, og spurte han nå her nettop. Da punger jeg heller ut en del penger for det altså sa han:P Han mente ikke at vi bør prioritere snekring av sandkasse med et helt hus som skal fikses på og nok å ta seg til...Jaja...

Takk for tips damer. Vil helst unngå kattemøkk ja. Er nok av katter her så:P

Den har vi! Styr unna, sier jeg. Bitteliten sandkasse i elendig materiale med enda verre spiker. Lokkene/benkene tåler ingenting, så ene her er ødelagt. Kjøpte den i vår...

Er frustrerende for en meg å sitte og leke med toåringen når den er så liten, og jeg er ikke spesielt stor heller.

Jeg tror det er myye bedre å lage en selv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Den har vi! Styr unna, sier jeg. Bitteliten sandkasse i elendig materiale med enda verre spiker. Lokkene/benkene tåler ingenting, så ene her er ødelagt. Kjøpte den i vår...

Åh, synd da:/ Dårlig kvalitet...

Ja, sikkert smart det. Men nå har det seg sånn at jeg ikke klarer og mannen er lite giret:P

Må vel finnes en sandkasse der ute med grei kvalitet og str? :)

De er små og har dårlig kvalitet!

Lag selv :P Er jo bare noen store og brede impregnert planker det, så er det en sandkasse ;)

Er frustrerende for en meg å sitte og leke med toåringen når den er så liten, og jeg er ikke spesielt stor heller.

Ååå så synd! Syns den så så grei ut :( Jaja, da blir det ikke den allikevel :P Får høre om sambo kunne tenkt seg å snekre sammen en :)

Men nå har det seg sånn at jeg ikke klarer og mannen er lite giret:P

Jeg er helt sikker på at du klarer :D Jeg skal snekre kasser til grønnsakshage og sandkasse med benker til våre . Det er ikke vanskelig altså :) Jeg "jukser" med kapp/jærsag og spikerpistol :)

Back
Topp