Sandkasse sand

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Vi skal fylle vår første sandkasse. Å fylle den med det som heter sandkasse sand som skal være det beste å forme - koster 2400kr.
Å fylle den med vanlig sand koster 200kr.

Har det sååå mye å si?

Vi skal fylle vår første sandkasse. Å fylle den med det som heter sandkasse sand som skal være det beste å forme - koster 2400kr.
Å fylle den med vanlig sand koster 200kr.

Har det sååå mye å si?
Er vel ikke noen forskjell på sandkasse sand og sand? Fyll opp et par sekker på en strand :hilarious: haha
Neida, så lenge sanda ikke er for «løs» så man fortsatt kan lage sandslott osv så går det vel fint. Om du skjønner hva jeg mener

Er vel ikke noen forskjell på sandkasse sand og sand? Fyll opp et par sekker på en strand :hilarious: haha
Neida, så lenge sanda ikke er for «løs» så man fortsatt kan lage sandslott osv så går det vel fint. Om du skjønner hva jeg mener

Ja, det er det (at den er for løs) de mener at den vanlige sanden er at man ikke får formet den uten å tilsette vann da... jeg har ikke peiling, men frister lite å svi av tusenlapper på sand!

Ja, det er det (at den er for løs) de mener at den vanlige sanden er at man ikke får formet den uten å tilsette vann da... jeg har ikke peiling, men frister lite å svi av tusenlapper på sand!
Kan du ikke kjøpe litt av den vanlige sanden å se om det går? Hvis det er 200 kr for å fylle en sandkasse så kan du kjøpe en liten sekk for å se konsistensen og prøve den ut litt?
Over 2000 kr for sand er jo grusomt mye :p

Vi fylte ikke sandkassesand og måtte skifte, var umulig å forme på dager som er sol.

Vi har bare vanlig sand. Sjeldent at all sanden holder seg helt tørr likevel her :hilarious:
Jeg hadde ikke brukt 2400 på sand, for en pris :nailbiting:

Dersom du drar på grustak kan du kjøpe mange hundre kg. lekesand til noen få hundrelapper. :)

Jeg ville kjøpt billig og heller vanna den hvis det skulle bli for galt på veldig tørre dager :p

Vi har bare vanlig sand. Sjeldent at all sanden holder seg helt tørr likevel her :hilarious:
Jeg hadde ikke brukt 2400 på sand, for en pris :nailbiting:

Ja det er en vill pris! Lurer på å fylle vanlig sand også bare vanne den litt i de tørreste periodene..

Vi har kjøpt støpesand/murersand hos byggvare forretninger eller sandtak.
Husker ikke pris, men mye billigere en sandkasse sanden i butikken ihvertfall.

Nå er den fylt med noe gratis sand vi fikk, så får vi prøve det i første omgang :D

Nå er den fylt med noe gratis sand vi fikk, så får vi prøve det i første omgang :D
Jeg syns det fungerer veldig greit :) (vi har en slik sandkasse med lokk som blir til benker når lokket åpnes. Vi la presenning i bunn, som vi stakk hull i. For å holde sanden på plass, og hullene for at det ikke skulle bli basseng oppi der.)

Til og med ifjor tørket ikke sanden ut :p den ble betydelig tørrere, men i bunn var den kald og fuktig:)

Jeg har ingen erfaring selv med sandkasse sand, og kommer ikke til å få det (hos oss hvertfall) :p

Jeg syns det fungerer veldig greit :) (vi har en slik sandkasse med lokk som blir til benker når lokket åpnes. Vi la presenning i bunn, som vi stakk hull i. For å holde sanden på plass, og hullene for at det ikke skulle bli basseng oppi der.)

Til og med ifjor tørket ikke sanden ut :p den ble betydelig tørrere, men i bunn var den kald og fuktig:)

Jeg har ingen erfaring selv med sandkasse sand, og kommer ikke til å få det (hos oss hvertfall) :p

Så bra :) vi la også presenning i bunn, men uten hull, så vi før se hvordan det går da :P

Nei latterlig dyrt med slik sand. Så vi tok i mot gratis heller :P

Back
Topp