sandkasse sand?

Mamamia.

Elsker forumet
hvor får enn kjøpt det og hva er best? Milisen har fått seg sandkasse i bursdagsgave! :)

Det var lett å få tak i i Oslo hvertfall, vi kjøpte et tilhengerlass på Feiring bruk ved Losby til ca 150 kr. Jeg bare googla sandkassesand / sand til sandkasse, og ringte og spurte. Et sandtak har nok det du er ute etter mye billigere enn f.eks. sekkene på Maxbo som koster 160 kr stk eller hva det er (og man trenger i så fall noen av dem). Lykke til med sandkassa! Det slo veldig godt an her når vi endelig fikk skifta sand så Henrik kunne leke fritt oppi. [:)]

vi kjøpte på et grustak her..
kan hente hengerlass selv eller få det tilkjørt med lastebil.

her er sandkassa diger, så vi fikk lastebil på besøk! det var stas for unga!!!

Hvis man absolutt ikke får tak i sandtak er det dyre på plantasjen også, vet flere som kjøpt der [:)]

setter min kjære på saken jeg! anner faktisk ikke om det er noen grus/sandtak har i området jeg! :)

gleder meg til å få fylt den opp hvertfall! tror Milisen blir en skikkelig sandgutt! og jeg er foresten såå stolt av at jeg har skrudd sammen kassen helt selv, men god hjelp/sabotasje av Milisen min! hihi! :)

Jeg synes det er tull å kjøpe sand i sekk til 150 kr sekken... henter på sandtak.. om det kommer sandkasse i hagen[:)][:)][:)]

Synes det meste av sanda man får kjøpt i butikk er alt for fin jeg... Sandtak neste gang, jeg irriterer meg stadig over den vi har nå.

*snulle*: Æh... Type en haug med sand samla på et sted? Hvor de graver ut og selger sand og grus og pukk og sånt. Sandtaka ligger gjerne igjen etter et ra fra siste istid... En opphopning av løsmasse som isen skura med seg, og som ble liggende da isen trakk seg tilbake.

ORIGINAL: Aislin

Synes det meste av sanda man får kjøpt i butikk er alt for fin jeg... Sandtak neste gang, jeg irriterer meg stadig over den vi har nå.

*snulle*: Æh... Type en haug med sand samla på et sted? Hvor de graver ut og selger sand og grus og pukk og sånt. Sandtaka ligger gjerne igjen etter et ra fra siste istid... En opphopning av løsmasse som isen skura med seg, og som ble liggende da isen trakk seg tilbake.

Dæven, takk for utfyllende svar! [:D]

ORIGINAL: *snulle*

Dæven, takk for utfyllende svar! [:D]

Nerd vettu... [8D]

Back
Topp