"sandkasse" på altanen

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
God eller dårlig ide? :p

Har litt lyst til og kjøpe ett slikt skjell du kan ha sand i, og ha på altanen, slik at jentungen kan leke litt ute når vi ikke kan/orker/har tid til og gå på lekeplassen også. Har ingen hage, og det er ikke alltid vi føler for og sitte på lekeplassen hele dagen.

Men jeg ser jo for meg noe evinnelig sand søl over alt hver dag da. :p

Eventuelt noen andre gode altan leke tips?

Tenker på det samme selv... Men viss det skal gjennomføres så sa mannen i hus at vi skulle ha pressening under :p

lillesmule skrev:
Tenker på det samme selv... Men viss det skal gjennomføres så sa mannen i hus at vi skulle ha pressening under :p

Hjelper det stort da?

*LL* skrev:
Litt gris blir det sikkert, mens så lenge dere holder sanden tørr (legger noe over når det ikke er i bruk) så er det jo lett å koste opp :)

Kjøp kost og brett i tillegg :)

Ja, det er det jeg tenker også. :) Må bare klare og overtale samboeren da, for han er ikke helt enig. :p

*LL* skrev:
Litt gris blir det sikkert, mens så lenge dere holder sanden tørr (legger noe over når det ikke er i bruk) så er det jo lett å koste opp :)

Ja, det er det jeg tenker også. :) Må bare klare og overtale samboeren da, for han er ikke helt enig. :p

Men hvor får man egentlig kjøpt sand? Hehe

Hm...tror det er verdt forsøket, jeg.

Du kan jo kjøpe en slik "hardplas-båt" og fylle den med sand.
Kan jo prøøøve å lære barnet å holde sanden oppi kassa...eller så må du bare sope det oppi igjen hver kveld.

Frk. Tvert I. Mot skrev:
*LL* skrev:

Men hvor får man egentlig kjøpt sand? Hehe

På plantasjen.

Back
Topp