Sandkasse eller trampoline

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Har ei jente på snart to år, som skal gå 80% i bhg, så jeg skal vere hjemme med henne en dag i uka + resten av sommeren. Vi bor i en firmanns midt i et nabolag med to lekeplasser. Et lite stykke (og bare bakke) å gå til begge. Nå som jeg er gravid orker jeg ikke så mye og det er veldig slitsomt å gå til lekeplassen. Ikke er det mye å finne på der heller. Ei sandkasse og ei huske begge steder. Lurer derfor på å skaffe ei minitrampoline (typ 1m med netting selvsagt) eller ei sandkasse til frøkna så hun kan styre på der. Huske har vi. Greia er at vi har minimalt med plass og må velge mellom trampoline og sandkasse noe som er vanskelig. Hun eeelsker å hoppe, men kan også styre lenge i sandkasse. Men sandkasser er det jo her, og det blir jo fort sand overalt?! Er det kanskje andre ting vi kan gå for? Maks 140cm.
 
Vi har begge deler, og trampolina blir mest brukt. Sånn var det fjor også. Barna er 3 og 4 år :) sandkassa er blitt mye brukt den også, men trampolina er mye mer populær hos oss. Alle er forskjellig, da :)
 
DEFINITIVT trampoline. Har prøvd begge deler. Sandkasser er det masser av, trampoliner derimot ikke like mye ;)
Og lettere for deg å sitte på trampoline med henne når du er gravid enn sandkasse så ville prioritert en trampoline ja.
 
Mine på 4 og 3 var veldig opptatt av trampolinen i begynnelsen, men interessen falt ganske fort (hopper maks 5-10 min). Sandkassa derimot kan de leke i lenge.
 
Vi har begge deler, og trampolina blir mest brukt. Sånn var det fjor også. Barna er 3 og 4 år :) sandkassa er blitt mye brukt den også, men trampolina er mye mer populær hos oss. Alle er forskjellig, da :)
DEFINITIVT trampoline. Har prøvd begge deler. Sandkasser er det masser av, trampoliner derimot ikke like mye ;)
Og lettere for deg å sitte på trampoline med henne når du er gravid enn sandkasse så ville prioritert en trampoline ja.
Takk for innspill! Greia er at det er snakk om minitrampoline, så usikker på om det er like bra som stor? Jeg får vertfall ikke plass på den:p

Mine på 4 og 3 var veldig opptatt av trampolinen i begynnelsen, men interessen falt ganske fort (hopper maks 5-10 min). Sandkassa derimot kan de leke i lenge.
Takk for innspill! Er det jeg frykter.. At det bare er kult noen min.. Men hun liker det jo veldig godt da! Vanskelig :yuck:
 
Takk for innspill! Greia er at det er snakk om minitrampoline, så usikker på om det er like bra som stor? Jeg får vertfall ikke plass på den:p


Takk for innspill! Er det jeg frykter.. At det bare er kult noen min.. Men hun liker det jo veldig godt da! Vanskelig :yuck:

Ville heller gått for en diger sandkasse enn en liten trampoline om det er det det står mellom.
Trampoline er morsomst om noen kan være med og en så liten trmplone blir det jo fort litt farlig å være 2 stk på også.
 
Ville heller gått for en diger sandkasse enn en liten trampoline om det er det det står mellom.
Trampoline er morsomst om noen kan være med og en så liten trmplone blir det jo fort litt farlig å være 2 stk på også.
Det er snakk om samme str. Maks 140cm :)
 
Takk for alle innspill! Da gikk vi for sandkasse denne gangen! Tok maks str. 140*140, så er litt trangt om plassen nå, men tror det var lurt. Så kjøper vi nok heller ei stor trampoline når vi flytter om et års tid :)
 
Back
Topp