Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
fikk barna deres leke i sandkassa før de kunne gå? Donya har ikke gjort det enda...vi tenkte det kanskje er lettere når hun kan gå men nå når jeg tenker på det kjønner jeg ikke hvorfør vi tenkte sånn...altså de sitter jo uansett når de leker...hmmm...
Det blir sandkassa på Donya imorgen...hun elsker å være ute og jeg har kjøpt sånn sandkasse stash til henne...kommer til å kose seg skikklig...håper bare det er solvær imorgen
Får håpe på finvær i morgen da, eller opphold holder jo i grunn det også [:)]
Thea har blitt så glad i å leke på lekeplassen her og blir sint hvis vi er ute og ikke skal bort [:D]
Hun liker ikke å krabbe i sanden men hun sitter og koser seg for det. Så sklir vi litt på sklien, ved at hun holder meg i hver tommel. Hun smiler og ler når vi sklir nedover [:D]
Vi har ikke sandkasse, men vi har vørt på lekeplassen og på strender og sånt, og da har hun storkost seg, og hun har også spist masse sand. I Spania spiste hun såpass mye at innholdet i bleien dagen etterpå minnet om sement...nesten helt grått, innvendig kroppsskrubbing, hehe.