Her er jeg[:)]
Koselig at du tenker på meg Destiny[:)]
Det går helt greit her. Jeg er vanvittig sliten, trøtt, hormonell, bekymra for vekta til M, sur på A. Ja hele pakka egentlig. Ser ingen løsning på ting akkurat nå, men er vel bare å holde ut, så blir det vel bedre etterhvert.
I natt våknet jeg halv fire og var skikkelig dårlig med magevondt. Satt på do resten av natta. Hadde time hos lege og hs med M idag, men da slapp jeg rett og slett kontrollbehovet mitt, så sa jeg til A at han måtte ta seg fri fra jobben og ta med M på de to avtalene fordi jeg var dårlig. Han var litt surmulende. Men han gjorde det. Så jeg gikk og la meg og sov helt til de kom hjem igjen og det var vanvittig deilig[:)] Trengte det.
Nå håper jeg bare det går seg til med vekta til M, jeg er helt fortvila, hs var visstnok ikke fornøyd. Han har gått opp i underkant av to hundre gram siden 17 februar, og det var visst ikke bra nok. Så hun sier mere mat. Jeg prøver, og prøver... I stad spøy han opp all grøten, om det var et resultat av overforing eller at han har noe av det samme jeg har hatt i natt vites ikke.. Får bare prøve igjen.
Nei, nå har du satt meg i gang her gitt[:D] Er som å putte på en tier vøtt[:D]
Men tusen takk for omtanken. Veldig deilig å ha dere her inne, for det er ikke mange i "det virkelige liv" som vet hvordan vi EGENTLIG har det for tiden[&:]