Sander??

Veldig fint. Mange som heter det da, uten at det trenger å bety noe. :-)

Tenkt litt på samme her, både jeg og sambo liker navnet ;)

Kjempe fint, har vært på tanken selv :)

Det er et fint navn :-) Jeg har tenkt på Mathias eller Marian (etter svigermor og hennes mor)

Sander er et søtt navn ;) Men litt for mye brukt etter min smak, men så vil jeg ikke ha et poppis navn. Er litt sær der ;)

Jeg liker navnet innmari godt, men har både familie og venner som heter det, om ikke hadde det vært et aktuelt guttenavn her i heimen :)

Sambo har bestemt seg for at om det blir gutt skal han hete Sander. Jeg har lyst til å vurdere andre navn også, men det er en mulighet for at det blir det :)

Syntes det er kjempefint! Er jo ikke såååå vanlig heller, men spørs kanskje hvor du bor. Tenkte på Sander selv, men passer ikke til etternavnet ;)

Jeg var fast bestemt på at førstemann skulle hete Sander.. Det ble da en jente.. Hun heter Sandra:P heheh.. Dersom vi får en gutt så MÅ han likevel hete Sander.. tror jeg...:) 

Ja jeg synes også det er veldig fint. men er nok sant at man ikke kan "se" det før man ser ungen. Synes det er vanskelig å finne navn jeg;) Har en følelse av at det er en gutt i magen, så får vi jo se om det stemmer da;)

Back
Topp