Sander er

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
så hard i magen. han bæsjer jo flere ganger om dagen, bare små kuler om gangen. sorry detaljer..
barnehagen er også litt bekymret, å jeg har vært det lenge. han er ikke så flink til å spise grønnsaker, men elsker frukt. prøver litt på yogurt, men han er ikke så glad idet heller. noen tips?

Frida hadde også det problemet for en stund siden. Begynte å bli bekymret. Hun elsker Biola, men det hjalp ikke. Fant på internett et tips om Duphalac, et avføringsmiddel som ikke skader tarmen. Dette hjalp Frida og etter ett par runder med dette er hun helt fin i magen.
Lykke til.

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Frida hadde også det problemet for en stund siden. Begynte å bli bekymret. Hun elsker Biola, men det hjalp ikke. Fant på internett et tips om Duphalac, et avføringsmiddel som ikke skader tarmen. Dette hjalp Frida og etter ett par runder med dette er hun helt fin i magen.
Lykke til.

signerer denne! funker bra [;)]

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Lykke til.

kjøpte du det på apotektet? takk for tips [:)]

Ja, jeg kjøpte på apoteket og det er reseptfritt.

Kan jo prøve å gi han rosiner kanskje.Jeg vet ikke jeg. eller sviske saft eller noe sånt

Back
Topp