sandefjords jenter

Er med bare jeg får "slanka" meg litt[8D] Så neste uke passer ikke for meg, og heller ikke tirsdag 29 april...

jeg er bissi med eksamen fram til 24, men jeg kan fredag 25 [:)]  eller søndag 27.. eller lørdag 26 [:D]

ORIGINAL: Dollface™

jeg er bissi med eksamen fram til 24, men jeg kan fredag 25 [:)]  eller søndag 27.. eller lørdag 26 [:D]

Gi meg et par dager med ny baby FØR jeg må drasse ut da[8D] Uke 17 kommer jeg ikke hvis dere skal ha treff da, men uke 18 (-tirsdag) kan jeg prøve å dra meg ut av huset[:D] Så FOR MEG passer det best onsdag 30 eller mandag 28[:)]

Han kommer nå på mandag nemlig[;)]

ORIGINAL: snuppa80

ORIGINAL: Dollface™

Gi meg et par dager med ny baby FØR jeg må drasse ut da[8D] Uke 17 kommer jeg ikke hvis dere skal ha treff da, men uke 18 (-tirsdag) kan jeg prøve å dra meg ut av huset[:D] Så FOR MEG passer det best onsdag 30 eller mandag 28[:)]

Han kommer nå på mandag nemlig[;)]

er jeg heldig med lånekassa har jeg ferie fra 24 da, så jeg kan sikkert en gang etter det og [8D]

men søndager er fine da, for da kan tobias være med uten å misse barnehagen [:)]

Og lykke til med forestående fødsel [:D]

Det hadde vært moro å treffe dere før vi skal ut i jobb da, for det er ikke lenge til ..

Jeg vil også !!  For nå er vegar frisk og klar for treff også, men uke 18 passer IKKE, da er vi i Danmark[:)][:D]

ORIGINAL: nettemor

Jeg vil også !!  For nå er vegar frisk og klar for treff også, men uke 18 passer IKKE, da er vi i Danmark[:)][:D]

KAN hende jeg kan få det til søndag 27 da.... Men det må blir tidlig på dagen (fra 11-12 tida helst), for sambo skal jobbe på ettermiddagen/kvelden[:)] Og jeg tar bare med den minste da asså.

ORIGINAL: lille umulius

nei nei ikke 27.. da ligger jeg fyllesyk i halden[:D]

Da får du heller komme en annen gang

Back
Topp