Sandbakk!

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Må ta av meg hatten for deg...Du har 4 barn! (om jeg ikke har fått med meg helt feil) og må ha vanvittig mye å henge fingrene i. Likevel synes jeg sjeldent du klager over at du er dausliten. Så dagens ros fra meg går definitivt til deg. Har tenkt på dette flere ganger, så nå syns jeg det var på tide at du fikk høre det:) Kos deg med god samvittighet i sofaen!

Dere! Må dere ikke få meg til å gråte her! 
Så søte dere er! :D 
Må si at å ha 4 små går igrunn mye lettere enn jeg trodde. Jeg får sove natten,og da klarer mann mye på dagtid! :D 
Huset er ikke strøkent til hver tid,men jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal slite meg ut på at huse skal være fint og flott,jeg prioriterer heller barna og kvalitetstid med dem. :) 
Klart jeg har dager som er verre enn andre,men det går stort sett greit :) Har igrunn (ikke for å skryte) veldig snille og velloppdragne barn. Men barn må få være barn også,det synest jeg er veldig viktig :)
Var en stund før vi dro i akebakken i dag jeg tenkte å bare innføre fri barneoppdragelse,for dem hører jo ikke etter like vell! 
Er ikke så veldig sosial av meg nå etter jeg fikk nr 4,men heldigvis har jeg dere jenter! :) Utrulig kjekt at vi har så god stemning her inne :) Gjør at jeg gleder meg til jeg har tid til BV :D

Ja, fri barneoppdragelse hadde vært noe.. Har en 3-åring som virkelig er i støtet om dagen... Går i bæsj, tiss og promp dagen lang, og når vi sier at sånt ikke passer seg ved matbordet så bare fortsetter han.

Og den veslevoksne tonen da gitt... Blir snart sprø samboer og jeg..

har tenkt på det samme mange ganger, er helt utrolig!

Klatremus Lillemann skrev:
Ja, fri barneoppdragelse hadde vært noe.. Har en 3-åring som virkelig er i støtet om dagen... Går i bæsj, tiss og promp dagen lang, og når vi sier at sånt ikke passer seg ved matbordet så bare fortsetter han.

Vet du hvordan jeg løste det med besj og promp? Vi gikk på badet,og da var alt lov! Og jeg var like ivrig som dem! 
Og vist dem kommer i det stille,så er det på badet! For det er der vi tar besj praten! ;)

Vet du hvordan jeg løste det med besj og promp? Vi gikk på badet,og da var alt lov! Og jeg var like ivrig som dem! 
Og vist dem kommer i det stille,så er det på badet! For det er der vi tar besj praten! ;)

Vi sa det vi og, at sånt prat hører badet til. Så vi må vel bare bestemme oss for det..

Er ikke alltid lett å være pedagog-foreldre

Sandbakk skrev:

Så greit, den skal jeg huske på 

Jubbu85 skrev:
Må ta av meg hatten for deg...Du har 4 barn! (om jeg ikke har fått med meg helt feil) og må ha vanvittig mye å henge fingrene i. Likevel synes jeg sjeldent du klager over at du er dausliten. Så dagens ros fra meg går definitivt til deg. Har tenkt på dette flere ganger, så nå syns jeg det var på tide at du fikk høre det:) Kos deg med god samvittighet i sofaen!

Dette har jeg tenkt på også! All honnør til deg ;-)

Back
Topp