Sandaler i butikken

sofia

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Julikulene 2020
Noen som vet når skobutikker pleier å få inn sandaler til barn? Gutten her har vokst helt ut av sine så han trenger et nytt par til å ha som innesko i barnehagen, men finner det ikke noe sted..

Kan vel tenkes at de kommer inn nå som januarsalget snart er over. Har sett en del vår-sko i det siste i hvertfall.

Jeg fikk rett før jul bestilt et par sandaler. Men måtte ringe mange butikker før jeg fant en kjede som hadde noe igjen i en butikk lenger unna. Så sendte de den til nærbutikken. Så det kan være verdt et forsøk?

Jeg får ta en ny runde og spørre på lørdag:) var rundt i butikkene lørdag som var, men da var det fullt kaos med vintersko til halv pris, så fikk ikke spurt de som jobbet der, regner med det er litt roligere nå:)

Våren, fikk jeg beskjed om... Hatt samme problemet som deg...

Babystore har sandaler, fra kavat og timberland bl.a.om det er aktuelt å bestille på nett.
Kan jo også sjekke ut nettbutikker som ellos og zalando:)

Midten/slutten av februar. Sliter hvert år vi drar til Thailand i februar...ender som regel med å finne i siste liten

Jeg fant noen på salg rett før vi reiste på påskeferie i fjor, i mars en gang! Men det var jo fjorårets modell så de hadde nok hatt de hele vinteren... Så kanskje du er heldig og treffer noen som har litt rester:-)

Back
Topp