Fikk svar på blodprøvene til min kjære (allergi)
og han slo ut på veps noe som ikke var en bombe siden han hadde en så ekstrem reaksjon på vepsen sist gang han ble stukket..
og midd... :O
hjelpa meg...
eeeeeeeeeeeh ja...
så her er vi i gang å ser på nye madrasser og puter:P hihihihi..
også har jeg lært meg å stikke på allergipunktene (akupuntur) sånn at jeg kan stikke han når blir stukket av veps for å unngå store reaksjoner... :D
men samtidig skal jeg ha han til legen før jeg stikker han. sånn at vi kan få epi pen til han...
grunnet at det er myyyye bedre synes jeg då (med tanke på jobben)
jeg skal KREVE at han har med seg ene lærlingen på jobben hans fast. (han var med når han ble stukket av veps sist gang så han vet at han reagerer på det)
også vet han hvor han kan sette adrenalinet og hva han skal gjøre i tilfelle typen blir stukket av veps.
Jeg er livredd for at sambo skal bli bitt i nakken av de fæle insektene.
har nesten angst for det... :(:(
og han slo ut på veps noe som ikke var en bombe siden han hadde en så ekstrem reaksjon på vepsen sist gang han ble stukket..
og midd... :O
hjelpa meg...
eeeeeeeeeeeh ja...
så her er vi i gang å ser på nye madrasser og puter:P hihihihi..
også har jeg lært meg å stikke på allergipunktene (akupuntur) sånn at jeg kan stikke han når blir stukket av veps for å unngå store reaksjoner... :D
men samtidig skal jeg ha han til legen før jeg stikker han. sånn at vi kan få epi pen til han...
grunnet at det er myyyye bedre synes jeg då (med tanke på jobben)
jeg skal KREVE at han har med seg ene lærlingen på jobben hans fast. (han var med når han ble stukket av veps sist gang så han vet at han reagerer på det)
også vet han hvor han kan sette adrenalinet og hva han skal gjøre i tilfelle typen blir stukket av veps.
Jeg er livredd for at sambo skal bli bitt i nakken av de fæle insektene.
har nesten angst for det... :(:(