Samvittigheten for eldre søsken

FruHønemor

Betatt av forumet
Jeg har nesten konstant dårlig samvittighet for eldste jenta. Føler at jeg ikke strekker helt til. Men jeg har mest dårlig samvittighet når jeg sender henne i barnehagen når jeg og lillemor skal være hjemme.... Hun trives i barnehagen og har godt av å være der og leke med andre barn, men hun vet jo at jeg er hjemme og ville aller helst vært hjemme med meg...Uff, ikke bare greit å være mamma...[:(]

eneste gangen jeg har dårlig samvittighet er hvis "sinnastemmen" blir brukt unødig.Det er heldigvis ikke ofte.Ungene trivest i barnehagen og vi koser oss masse om ettermiddagen .Finner på masse gøy i helgene[:)]

Ja jeg og føler meg litt fæl når jeg koser med hun lille, men eldste jenta virker ikke sjalu. Hun har vist lite tegn på sjalusi etter at Anna kom. Hvordan er jenta di, decel? Hvor gammel er hun? Mi blir 3 om ei uke.

ORIGINAL: decel

ORIGINAL: Sørlandsjenta

Ja jeg og føler meg litt fæl når jeg koser med hun lille, men eldste jenta virker ikke sjalu. Hun har vist lite tegn på sjalusi etter at Anna kom. Hvordan er jenta di, decel? Hvor gammel er hun? Mi blir 3 om ei uke.

Hun er supersnill,ikke vist tegn til sjalusi eller noe [:D]

Hun blir 3 år i mars.

seline blir også 3 år i mars.. jeg får dårlig samvittighet av begge 2 jeg. er ikke lett.. når jeg koser med sander får jeg vondt av seline, og når jeg leker, koser og gjør andre ting sammen med seline får jeg drålig samvittighet overfor sander som må ligge alene..

han ligger endel alene, for han vet jo ikke annet. værre med seline som trenger oppmerksomhet nesten hele tiden.

hun har begynt i bhg 50% nå, og det er godt å ha minsten for seg selv litt[:)]

tror det er viktig å finne på ting med de eldste aleine! vise de at de ikke er glemt selv om det er baby i hus[;)]

Back
Topp