Lyckeliten10
Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Septembertassene 2026
Vet ikke om dette havner i rett gruppe, men jeg prøver uansett og så kan dere flytte den om den ikke passer her på generelt.
Hvordan løse samværsavtale når storebror begynner på skolen høsten 2016?
Per dags dato så har vi en samværsavtale(som gikk ut i mai 2013), der guttungen er hos far hver tredje onsdag til søndag. Vi bor i hver vår kommune og by med ca. 3 timers reise mellom, hver vei.
Vi må jo etter hvert begynne å tenke på og få skrevet ny avtale, men jeg regner fort med at det blir krig. Før den avtalen vi har nå som i grunn ikke eksisterer, så var guttungen hos far hver tredje helg. Men så foreslo jeg å øke det under ett av de rettsmøtene vi har hatt. Dette var i en periode der bf krevde og mente at han skulle ha guttungen en hel uke en gang i mnd.
Jeg gruer meg til å ta dette opp med bf, for jeg vet hvordan det blir.
På forhånd, takk
Hvordan løse samværsavtale når storebror begynner på skolen høsten 2016?
Per dags dato så har vi en samværsavtale(som gikk ut i mai 2013), der guttungen er hos far hver tredje onsdag til søndag. Vi bor i hver vår kommune og by med ca. 3 timers reise mellom, hver vei.
Vi må jo etter hvert begynne å tenke på og få skrevet ny avtale, men jeg regner fort med at det blir krig. Før den avtalen vi har nå som i grunn ikke eksisterer, så var guttungen hos far hver tredje helg. Men så foreslo jeg å øke det under ett av de rettsmøtene vi har hatt. Dette var i en periode der bf krevde og mente at han skulle ha guttungen en hel uke en gang i mnd.
Jeg gruer meg til å ta dette opp med bf, for jeg vet hvordan det blir.
På forhånd, takk