Samvær i disse korona tider

Bkno8980692

Blir kjent med forumet
Heihei, barnefar skal komme på samvær neste helg. For å komme hit må han ta en del offentlig transport og jeg har mest lyst til å si at det ikke passer at han kommer. Ikke for å gjøre meg vanskelig, men er bekymret for at frøkna skal få dette.

Har jeg lov til det?
 
Om han bryr seg vil han vel forstå. Her utgår samvær med far så lenge situasjonen er som den er.
 
Lov og lov, du er jo ansvarlig for å holde barnet trygt, og du bør ikke måtte slå i bordet med noen forskrift for at far skal skjønne hva som er best for barnet. Helsedirektoratet anbefaler at man ikke reiser osv. med mindre det er helt nødvendig, og det er det jo strengt tatt ikke selv om det er sårt å ikke få se barnet sitt.

Dere kan jo Skype inntil faren for smitte er over. :)
 
Lov og lov, du er jo ansvarlig for å holde barnet trygt, og du bør ikke måtte slå i bordet med noen forskrift for at far skal skjønne hva som er best for barnet. Helsedirektoratet anbefaler at man ikke reiser osv. med mindre det er helt nødvendig, og det er det jo strengt tatt ikke selv om det er sårt å ikke få se barnet sitt.

Dere kan jo Skype inntil faren for smitte er over. :)
Lov og lov ja:smiley-ashamed005 Var vell heller om det regnes som samvær sabotasje. Vil ikke at han skal ha det å banke i bordet med senere:(
 
Så lenge FHI ikke anbefaler at man avlyser samvær, ville jeg ikke gjort det. Dette kan jo godt bli mye mer langvarig enn vi håper nå, skal du avlyse alt samvær frem til sommeren f.eks.?
 
Foreløpig sier de jo at barn med to familier skal fortsette å være med begge, men du sier at pappaen må ta en del kollektivt. Kan det ordnes på annen måte eller at dere kan kjøre til han f eks?
 
Back
Topp