samvær far, hjelp

Maiiks

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
*

hvorfor skal du nekte det om det allerede går bra med 1 overnatting i uka?
Hvordan skal de bli bedre kjent/ far være mer tilstede om du skal sette deg på bakbeina ved mer samvær?

Ville nå prøvd jeg da, selv om det kanskje blir litt sårt for mor[;)]

og eldre barn som har skilte foreldre kan utragere litt vet du, men om sønnen deres omgås mere sammen med far og datter, så blir det kanskje bedre[:)]

Jeg mener du har ingen stor grunn til å nekte han det!
Visst han samtidig har datteren sin annenhver uke, stiller an jo sterkt der og!

Og det at han forskjellsbehandler, kan jo være søster er sjalu? Han er liten enda, så det kan jo endre seg!

Og hverken DU eller HAN har KRAV på ha ungen! Men gutten har KRAV på samvær med begge foreldrene

'

da er det jo en sak for barnevernet hvis han oppfører seg sånn...

ORIGINAL: maiiks

Så dere hadde sendt ungen deres til en far som setter den andre ungen sin først BESTANDIG?[>:]

Far har også problemer med sinne, det er jeg som har tatt ALLE kampene med dattra hans da vi var ilag.
Han reagerer med sinne , med å slå i veggen rett bak ungen. Bare gå fra ungen. Sette henne igjen i bila og gå inn osv.

Det skal ikke være slik at man er bekymra når man sender ungen sin til faren.

Men greit, dere villa gjort det[;)]

Takk for tilbakemeldinger!;)

Men visst han har problem med sinne, hvofor ikke prøve å hjelpe han?? Min eksmann hadde og sånne problemer, fikk god hjelphos fastlege! Dette gjorde jeg fordi jeg VIL at barna skal få være med faren sin!!

Og det er jo forskjell på en baby og et barn mellom 2-6år, jeg vet ikke kor gammel datteren er!! Men hva vet du som skjer når du ikke er der??? Hvordan vet du at han forskjellsbehandler de sånn da???

Prøv heller å finne en god løsning! Forstår jo at far vil ha mere samvær!! En å finne ting å ta han på, så han ikke skal få!

ORIGINAL: *mumfie*

Så dere hadde sendt ungen deres til en far som setter den andre ungen sin først BESTANDIG?[>:]

Far har også problemer med sinne, det er jeg som har tatt ALLE kampene med dattra hans da vi var ilag.
Han reagerer med sinne , med å slå i veggen rett bak ungen. Bare gå fra ungen. Sette henne igjen i bila og gå inn osv.

Men visst han har problem med sinne, hvofor ikke prøve å hjelpe han?? Min eksmann hadde og sånne problemer, fikk god hjelphos fastlege! Dette gjorde jeg fordi jeg VIL at barna skal få være med faren sin!!

Og det er jo forskjell på en baby og et barn mellom 2-6år, jeg vet ikke kor gammel datteren er!! Men hva vet du som skjer når du ikke er der??? Hvordan vet du at han forskjellsbehandler de sånn da???

Prøv heller å finne en god løsning! Forstår jo at far vil ha mere samvær!! En å finne ting å ta han på, så han ikke skal få!

Hva jeg vet om det som skjer der når jeg ikke er der?
Vet ikke åssen du gjør det jeg altså, men vi kaster ikke ungen inn døra å stikker..
Spiser ofte middag sammen og bruker en times tid på levering vi.
Å på en times tid ser man mye.

Men hvis du ikke har noe annet å komme med enn negativ kritikk, så kan du jo finne på noe annet enn å bry deg med denne tråden![:D]

ORIGINAL: *mumfie*

Hva jeg vet om det som skjer der når jeg ikke er der?
Vet ikke åssen du gjør det jeg altså, men vi kaster ikke ungen inn døra å stikker..
Spiser ofte middag sammen og bruker en times tid på levering vi.
Å på en times tid ser man mye.

Men hvis du ikke har noe annet å komme med enn negativ kritikk, så kan du jo finne på noe annet enn å bry deg med denne tråden![:D]

Tror du jeg kaster ungene inn døra og stikker da???? Hallo [8|] Her henter og leverer vi i bhg! Noe som funker bra for oss! Regner med din ikke gåt i bhg, da han er liten enda!

Jeg vet ikke, men syns at bf blir svartmalt mange ganger, kun for at mor ikke vil at far skal ha de mere, og jeg mener om det vr de tingene du kom med, så er det ikke verre en at det kan jobbers med for BARNETS skyld [;)]

Back
Topp